Hello again!

Dat is wel heel lang geleden, haha! Maar ik ben weer terug, en wel met een geheel nieuwe lay-out! Ik ben heel druk met school en andere zaken bezig geweest, maar af en toe miste ik het bloggen toch best wel. Ook had ik heel erg zin om lekker een avond te prutsen met nieuwe thema’s, achtergronden, lettertypen etc. Daar is deze lay-out uitgerold! Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen waarderen.

Maar nu natuurlijk over hoe nu verder! Nou, ik heb besloten om niet een vast schema te maken, of dingen te beloven. Ik heb dit nu al zo vaak gedaan en steeds liep het op niks uit, omdat ik nu eenmaal simpel weg zo druk ben met school en andere zaken. Als ik tijd over heb en zin heb om te bloggen dan maak ik een artikel en gooi ik hem online, maar ik ga mezelf niet meer verplichten om na alle stress van school en dergelijke ook nog ’s avonds een artikel te maken, dan maak ik gewoon geen goed content, dat is natuurlijk wel iets wat ik wil.

Ik hoop dat jullie het nu begrijpen en dat jullie mijn blog natuurlijk weer gaan volgen, laat zeker even een reactie achter wat je vindt van de nieuwe lay-out!

Liefs,

Mijn nieuwe achtergrond, love marmer! <3
Mijn nieuwe achtergrond, love marmer! ❤
Laat een reactie achter!

