♥ Freeman Coconut & Guava Bodylotion ♥

Bodylotion pizap

Hoi! Vandaag heb ik een review voor jullie over een bodylotion. Ik had geen bodylotion meer en nu het iets warmer wordt, leek het me fijn om een bodylotion in plaats van een bodybutter te gebruiken. Zo gezegd, zo gedaan, dus ik ging naar het oude, vertrouwde Kruidvat. Daar kwam ik deze bodylotion van het merk Freeman tegen. Ik kende het merk wel, ze hebben namelijk maskers in een tube. Zelf heb ik nooit iets van het merk geprobeerd, dit is mijn eerste product. Als je benieuwd bent, lees dan verder!

Bodylotion helemaal 2

Bodylotion Freeman logo

De verpakking vind ik er leuk uit zien. Een mooie roze kleur, en je ziet gelijk wat voor product het is en welke geur het heeft. Het heeft een normale klik dop, prima en niets mis mee. Ik heb gekozen voor de geur kokosnoot en guave. Ik hou ontzettend van kokos, maar guave ken ik niet qua geur. Het ruikt lekker naar kokos alleen iets zoeter. Ik neem aan dat dat de guave is. Er zijn ook nog 2 andere bodylotions; eentje met komkommer, deze vond ik alleen niet zo lekker ruiken en eentje met shea butter en limoengras. Ik vond deze het lekkerst en deze heb ik dan ook meegenomen!

Bodylotion geopend

 

De opening is normaal, niet heel groot maar  ook niet heel klein. Je moet er alleen niet te hard in knijpen, want er kan wel in 1 keer veel uitkomen. Dus rustig een beetje knijpen in de flacon en dan komt er wel genoeg uit.

Bodylotion swatch

Hier heb ik de bodylotion geswatcht. Het is een witte vloeistof, verder geen kleur o.i.d.

Bodylotion uitgesmeerd

Hier heb ik de bodylotion uitgesmeerd en je kunt zien dat het een vrij vloeibare lotion is. Hij trekt voor een bodylotion niet heel snel in vind ik. De eerste keer dat ik hem gebruikte kneep ik te hard en smeerde ik dus ook te veel op mijn benen. De tweede keer dat ik hem gebruikte, kneep ik minder hard en smeerde ik dus ook minder op mijn benen. Alsnog bleven mijn benen best wel ‘klam’. Hij maakt mijn benen wel lekker zacht en verzorgt ze goed. Verder blijft de geur subtiel aanwezig en dat vind ik wel heel lekker.

Pluspunten:

  • Ruikt lekker
  • Leuke flacon
  • Goede verhouding tussen prijs, kwaliteit en inhoud
  • Maakt mijn benen zacht en verzorgt ze
  • Geur blijft subtiel aanwezig

Minpunten:

  • Trekt niet zo snel in
  • Er komt al snel teveel uit

Ik ben tevreden over deze bodylotion en ik denk dat ik hem ook wel vaak ga gebruiken. In combinatie met een scrub worden mijn benen heerlijk zacht. Aanrader!

Deze bodylotion met een inhoud van 400 mL is voor €3,99 te koop bij de Kruidvat. 

 

Laat een reactie achter!

