♥ Review: Hema Handcrème ♥

Hema handcreme
Hoi! Laatst was ik even in de Hema en opeens kwam ik deze handcrème tegen. Ik heb de laatste tijd droge handen, dus ik had eigenlijk wel een nieuwe handcrème nodig. Deze kwam als geroepen! Ik ben een beetje kritisch, ik wil graag dat het redelijk snel intrekt en dat het niet te vet en te dik is. Tijd om te testen of deze handcrème het waar maakt.

Hema handcreme 2

Hema handcreme etiket

De verpakking vind ik simpel, maar leuk! Ik houd van roze, dus dat is sowieso een pluspunt. De verpakking doet me verder denken aan de handcrèmes van L’Occitane. De tekst is niet veel bijzonders, maar ik vind het wel leuk. Sorry als de foto’s niet helemaal perfect zijn gelukt, maar het was al in de namiddag toen ik deze foto’s maakte. Sorry daarvoor!

Hema handcreme ingredienten
Dit zijn de ingrediënten die in de handcrème zitten. Zelf heb ik hier niet echt heel veel verstand van, maar mocht je nou weten dat jij allergisch bent voor een bepaalt ingrediënt dan kun je checken of dat ingrediënt hier inzit.
Hema handcreme dop
Hema handcreme opening
Het dopje is in de vorm van een schroefdop en dat vind ik erg goed bij de verpakking passen. Ook is het makkelijk in gebruik.

Het tuitje is normaal en is heel fijn om goed te doseren. Je krijgt er niet teveel in 1 keer uit, maar met 1 keer knijpen heb je zeker een goede hoeveelheid om je beide handen mee in te smeren.
Hema handcreme swatch
Zo ziet de handcrème eruit. Het is gewoon een soort witte kleur en voor mij is dit precies de substantie die ik graag zie bij een handcrème. Het is niet een hele dikke vettige handcrème, maar vrij luchtig eigenlijk. Het ruikt heel lekker, een beetje warm en kruidig, maar ik ben heel slecht in geuren omschrijven, haha.
Hema handcreme swatch uitgesmeerd
Als je hem uitsmeert dan kun je ook zien dat ‘ie niet heel dik is. Hij trekt snel in, voedt mijn handen goed genoeg voor mij en maakt mijn handen lekker zacht.
Hema handcreme zijkant
+ Ruikt lekker
+ Voedt mijn handen goed
+ Goede substantie
+ Trekt snel in
+ Leuke en praktische verpakking
+ Heel betaalbaar

Betaalbaar is ‘ie zeker, want deze hele fijne handcrème met geen minpunten kost namelijk maar 2,-! Ja, dat lees je goed. Voor die 2,-krijg je 65 ml handcrème. Wat mij betreft kan je deze handcrème niet laten liggen, ik ben namelijk (zoals je waarschijnlijk wel kan merken) zeer enthousiast over deze handcrème.

Deze handcrème is te koop bij de Hema voor 2,-

Laat een reactie achter!

