♥ Nieuw Lay-out! ♥

MHB

Hey allemaal!

Ten eerste wil ik jullie een heel gelukkig nieuw jaar wensen! Hebben jullie een fijne kerst gehad? Ik wil proberen iets regelmatiger te uploaden (Oke, ik had gezegd dat ik niet heel vaak iets zou posten, maar een halfjaar is weer iets teveel!) en ik dacht, daar past wel een nieuwe lay-out bij! Ik heb een nieuw thema gekozen bij WordPress. Eerst had ik Adelle, maar ik ben geswitcht naar Forever en ik vind het eigenlijk wel heel leuk! Ik hoop dat jullie het ook mooi vinden. Ik heb de header tekst iets aangepast, omdat ik niet alleen over beauty blog.

Inmiddels zit ik in havo 3 en heb ik het alweer lekker druk met school, maar dat zijn we gewend. Ik ben wel redelijk in plannen dus dat moet goed komen. Ik wil jullie vragen of jullie suggesties hebben voor artikelen. Ik heb namelijk wel veel zin om te bloggen maar ik heb echt geen idee waarover. Alvast bedankt!

Bedankt voor het lezen van dit artikel en ik hoop dat jullie mijn nieuwe site mooi vinden!

Laat een reactie achter!

