♥ Persoonlijke Update + Inspiratieloos ♥

☮✿★ BubbleGuumm ✝☯★☮

Daar ben ik eindelijk weer eens met een artikel. Ik heb nu (eindelijk) een dagje niets, en ik had zin om een artikel te schrijven. Dus zo gezegd, zo gedaan. Omdat ik inspiratieloos ben (waar dit artikel deels over gaat) besloot ik om gewoon mijn laptop te pakken en een persoonlijke update te schrijven. Want dit had ik ook al heel lang niet meer gedaan en het leek me wel weer leuk om te doen.

School? Holiday.

De vakantie loopt alweer bijna ten einde. Het noorden begint morgen alweer en anderen hebben nog 1 of 2 weekje(s) vrij. Ik zelf heb ook alweer schoolspullen gekocht. Dit jaar ben ik naar de Hema gegaan. Voorgaande jaren (ik ga naar de derde) ging ik naar de V&D en/of de Bruna. Maar dit jaar besloot ik om de Hema binnen te stappen, en wat hebben ze daar leuke dingen! Ik heb mijn ogen uitgekeken en ben er dan ook lang binnen geweest, omdat ik maar niet kon kiezen, haha. Bij mij ging de vakantie snel, veel sneller dan andere jaren. Maar desalniettemin heb ik een hele leuke vakantie gehad, waarin ik op vakantie ging, afgesproken heb met vriendinnen en allemaal andere leuke dingen heb gedaan. And time flies when you’re having fun! Ik ben weer uitgerust voor mijn derde jaartje middelbare school, maar dat betekent niet dat ik er ook zin in heb. Integendeel zelfs! De periode van veel huiswerk, veel toetsen en weinig vrije tijd is weer aangebroken. Dat betekent ook dat ik weer minder artikelen plaats helaas. Ik weet dat ik voor de vakantie regelmatig heb gezegd dat ik het heel druk had met school en dat ik in de zomervakantie weer veel artikelen zou plaatsen. Maar dat is helaas niet gelukt en dat spijt me ook heel erg. Ik heb totaal geen inspiratie. Ik wilde wel weer beginnen met reviews schrijven aangezien ik mijn camera ein-de-lijk weer heb, maar ik ben alleen erg blut en ik heb al best wel veel make-up. En ja, verder weet ik eigenlijk niet echt iets om over te schrijven, daar baal ik echt heel erg van. Daarom hoop ik dat jullie suggesties voor mij hebben. Dan weet ik weer iets om over te schrijven, en dan weet ik zeker dat jullie het leuk vinden om te lezen. Dus laat maar achter bij de comments!

Untitled

Een hoop gepraat, ik hoop niet dat jullie het vervelend vinden. Ik heb namelijk al super veel artikelen geschreven met dat ik zo weinig tijd heb, en dat ik geen inspiratie heb, maar het is wel de waarheid. Ik zal beloven dat ik er niet meer veel over zal schrijven. Ik krijg het gewoon druk met school waardoor ik niet veel en niet heel regelmatig iets post. Punt. Klaar. Dit was het. Ik zal er nu over ophouden!

Nou, dit was een beetje de persoonlijke update. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en als jullie suggesties hebben voor artikelen, laat dat dan zeker achter in de comments.

Laat een reactie achter!

