♥ Korte Update ♥

(2) Tumblr

Hey guys!

Ik heb jullie al een lange tijd niet meer gesproken, sorry hiervoor! Maar ik leef nog steeds. Ik heb het alleen echt heel druk, maar dit is alleen leuker druk dan druk zijn met school, haha. Ik spreek veel af met vriendinnen, en ik ben ook op vakantie geweest. Daardoor is het bloggen er een beetje bij ingeschoten. Jullie weten wel dat ik niet heel regelmatig meer iets post, maar ik vind het bloggen nog steeds super leuk! En ik heb ook een enorm gebrek aan inspiratie de laatste tijd. Maar jullie weten nu dus, dat ik niet ben gestopt of zoiets. Ik hoop niet dat jullie het heel erg vinden. Als ik weer een inspiratie boost heb, dan zullen jullie het snel genoeg zien. En als jullie nog een leuk idee hebben voor een artikel, laat het dan weten in de comments. Thanks!

Laat een reactie achter!

