♥ Today: Woensdag 16 juli ♥

pizap.com14055362652651
 Vandaag was een lekkere, zonnige dag. Ik heb in de tuin gezeten en verder eigenlijk niets gedaan. Gewoon genieten van het lekkere weer en de zon, en dat ik niets hoef te doen. Je hebt vaak altijd wat te doen, maar het is ook wel is fijn als je een dag niets hoeft te doen en kan doen waar je zin in hebt. Ik heb vandaag een aantal foto’s gemaakt, en die ga ik nu aan jullie laten zien!

IjsHet was heel warm en dan is natuurlijk niets zo lekker als een ijsje. In de diepvries hadden wij van die slagroomijs kuipjes. En die zijn zo lekker! Dus die heb ik opgegeten terwijl ik buiten zat in de zon. Ik kan nooit lang voluit in de zon liggen, dus ik lig vaak alleen met mijn benen in de zon, maar dat is ook lekker!

NagellakDaarna was het tijd om mijn teennagels te lakken. Ik ben altijd heel ongeduldig om mijn nagels te lakken, die van mijn handen zeg maar haha, en mijn teennagels konden wel weer even een nagellakje gebruiken. Ik gebruikte dit lieve, roze kleurtje van Hema in de kleur 445.

Paarse bloemWitte bloemOok heb ik nog wat ‘sfeer foto’s’ gemaakt. Ze zijn niet mega goed gelukt, omdat ik niet zo’n hele goede camera heb, maar het leek me wel leuk om ze erbij te zetten. Wij hebben best veel bloemetjes in de tuin en ik vind het wel leuk om daar af en toe foto’s van te maken.

Roze bloemWitte-Paarse bloemEn hier nog 2 foto’s. Ik kijk trouwens wel uit naar het weekend, dan wordt het echt heerlijk weer! Boven de 30 graden! Tenminste, dat stond op nu.nl. Ik weet niet of ik daar nu zo blij mee moet zijn, haha. Als het te warm is, dan krijg ik altijd heel erg hoofdpijn. En te warm is ook niet echt lekker.

Hebben jullie nog plannen voor de vakantie? Ik ga lekker bloggen, want dat heb ik echt gemist. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden. Weer een keer een artikel met eigen gemaakte foto’s!

 

Laat een reactie achter!

