♥ Hello July ♥ Pack Your Bags For Vacation ♥ Random Talking ♥

Hello July

Ik denk dat de zomer er nu toch echt wel aan zit te komen, hoor! En mij hoor je niet klagen, want ik hou van de zomer. Maar toch brengt het ook wel veel stress met zich mee, omdat je misschien op vakantie gaat en dan moeten er spullen worden gepakt. Maar wat neem je nu mee? Je wilt niet teveel meenemen, maar ook niet te weinig. En dus moet je keuzes maken en ook een beetje streng zijn voor jezelf. En dat vind ik heel lastig. Ik ben iemand die de avond van tevoren een outfit bedenkt voor de volgende dag, maar als die dag is aangebroken vind ik die outfit toch niet meer leuk. En dat resulteert in dat ik een uur voor de kast sta om een leuke outfit te kiezen. Daarom wil ik altijd heel veel kleren meenemen op vakantie. Maar dit jaar niet! Ik ga proberen om niet al te veel mee te nemen.

Clothes

Ik denk dat ik een soort van oplossing heb gevonden, maar ik weet nog niet of het echt werkt. Ga al je kleren bij langs en bedenk of je het echt gaat aantrekken. Ga je bijvoorbeeld naar een land in Europa waar het lekker weer is? Dan neem je genoeg korte broeken mee, rokjes/jurkjes en misschien 2 of 3 lange broeken. Shirtjes komen altijd van pas en die nemen ook niet heel veel ruimte in beslag, dus neem daar een stuk of 5 van mee. Zo heb je genoeg keus voor de ‘bovenkant’. Qua make-up ben ik dan weer niet heel lastig. Ik neem altijd gewoon mijn everyday make-up mee en neem dan 2 extra blushes mee of highlighters. Een felle en een nude lipstick en een paar lipbalms en your ready! Ik draag op vakantie altijd basic make-up. BB-cream, concealer, poeder, beetje wenkbrauw potlood, eyeliner, mascara, blush, highlighter een een lipstick of lipbalm. Ik draag toch wel graag make-up op vakantie, maar geen hele plamuurlaag.

Holidays

Als ik op vakantie ben, wil ik er toch wel graag leuk uit zien. Dus een leuk kort broekje met een zomers shirtje er op en wat make-up kan ook geen kwaad. Iets met m’n haar waardoor ik er geen last van heb als het heel warm is en dat is dan mijn zomer look. Niet te moeilijk, maar je ziet er wel goed en verzorgd uit. Ik heb in ieder geval heel erg zin in mijn vakantie. Lekker genieten van het lekkere weer en luchtige kleding dragen. ’s Avonds tot laat buiten zitten. Heerlijk! Remember dit artikel die ik schreef in februari? Ik schrijf in dat artikel dat als ik een tijdmachine had, ik mezelf zo naar juni 2014 zou sturen. And guess what? We zitten al aan het begin van juli! Zo zie je maar dat de tijd echt enorm snel gaat.

wanderlust | via Tumblr

Nu even over iets anders, ik zit lekker te bloggen op mijn kamer met het raam open en een beker water naast me. Ik drink nooit zoveel, maar in de zomer moet ik dat echt doen, want anders heb ik straks knallende hoofdpijn. Hebben jullie trouwens de schoolspullen bij de Hema al gezien? Wat zijn die leuk! Toen ik het zag vond ik het allemaal zo cute dat ik het liefst alles mee wilde nemen. Maar goed, dat gaat helaas niet. En ik hoef er ook nog helemaal niet mee bezig te zijn, want school loopt ten einde, of is voor sommige al afgelopen.

Facebook

Dit was het artikel. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, ik vond het in ieder geval wel weer even leuk om een artikel te maken. Bedankt voor het lezen!

Alle foto’s komen van WeHeartIt.

Laat een reactie achter!

