♥ Slaap Routine ♥ What’s mine and what’s yours? ♥

I want it!

Iedereen heeft het wel. Een soort routine die je hebt voordat je gaat slapen. De ene is veel uitgebreider dan de ander. Mijn slaap routine is niet mega lang, maar het leek me wel leuk om aan jullie te vertellen, dus laten we beginnen!

Doordeweeks ga ik vaak rond 10 uur, half 11 naar bed. En in het weekend rond kwart voor 11, 11 uur. Eigenlijk doe ik elke avond hetzelfde, maar doordeweeks doe ik het allemaal iets sneller en lig ik eigenlijk 9 van de 10 keer om 10 uur in bed. In het weekend ga ik vaak om half 12 slapen, omdat ik het dan allemaal iets uitgebreider doe. Misschien is 10 uur voor jullie vroeg om doordeweeks naar bed te gaan en voor de anderen van jullie laat. Maar ik heb vaak het 1ste uur vrij en dan kan ik wel om 10 uur gaan slapen en als ik dat niet heb, moet ik toch wel iets eerder naar bed. Hè, i need my sleep! Ik ben nu eenmaal een slaapkop, haha. Oke, genoeg laten we nu maar snel beginnen met de routine!

 •.★*..Rosy Glow ..*★.•

Als het tijd is om naar bed te gaan, dan ga ik naar boven en ga ik naar mijn kaptafel. Daar reinig ik mijn gezicht. Dus oog- en gezichts make-up eraf en crème erop! Als ik dat heb gedaan, pak ik mijn pyjama en ga ik naar de badkamer. Dan ga ik eerst even naar de wc, trek mijn pyjama aan en dan ga ik mijn tanden poetsen. Ik vind tandenpoetsen zo ontzettend saai! Daarom zet ik altijd muziek op als ik mijn tanden poets, anders stop ik het liefst al na 30 seconden, haha. Ik borstel mijn haar even en dan doe ik het in een knot/vlecht/staart. Het is maar net waar ik zin in heb. Maar ik slaap in ieder geval bijna nooit met los haar, want dat ik vind ik echt heel irritant. Dan is het tijd om de badkamer te verlaten. De kleren die ik die dag aan had, heb ik in de badkamer in de wasmand gedaan, en als ik de kleren bv. nog maar 1 dag aan heb gehad en ze de volgende dag weer wil dragen, dan hang ik ze even over mijn bureaustoel. Ik kruip ik mijn bed en daar doe ik een lippenbalsem op. Ik check nog even social media op mijn telefoon, ik lees wat en dan is het tijd om te slapen! Ik doe hier altijd een kwartiertje over.

 •.★*..Rosy Glow ..*★.•

En dit was mijn routine voordat ik ga slapen! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Wat is jullie routine? Ik vind dit soort dingetjes ook altijd heel leuk om bij anderen te zien of te lezen!

Alle foto’s komen van WeHeartIt.

Laat een reactie achter!

