Whats Up?! #7

Whats.up

Oh, ik was gewoon bijna de ‘Whats Up?!’ van deze maand vergeten! Hij is daarom iets later, maar ik hoop niet dat jullie het erg vinden. Kijk snel mee!

Wearing…Een shirt van de H&M en een spijkerbroek! Niet heel boeiend, maar het is zondag en ik doe niets. Dus het hoeft niet allemaal zo fashionable, haha.

Drinking…Cola. Dit drink ik niet mega vaak, maar in het weekend vind ik het lekker om te drinken. Als we een dagje weg zijn of we zijn uit eten, neem ik ook altijd cola.

Listening…’My Love’ van ‘Route 94 ft. Jess Glynne’. Net zoals ‘Budapest’ van ‘George Ezra’ is dit een heerlijk liedje om huiswerk op te maken.

Reading…Niets, al zou ik wel heel graag ‘Happy life’ van Mascha willen lezen. Ik volg Mascha al best wel een lange tijd en het lijkt me echt een super leuk boek.

Watching…Ook niets, de tv staat uit. Volgens mij heb ik het al wel eens gezegd, maar ik kijk helemaal niet zoveel tv. Al kijk ik natuurlijk wel elke avond GTST!

Wanting…Zoals ik net al zei, zou ik het boek van Mascha wel heel graag willen hebben. Zomervakantie zou natuurlijk ook niet verkeerd zijn, haha.

Sommer

Loving…Het mooie weer van de laatste tijd! De cropped tops, korte broeken, jurkjes en rokjes kunnen uit de kast worden gehaald! Heerlijk vind ik het, dat je na school buiten kunt leren en huiswerk maken.

Feeling…Goed! Ik ben alleen wel echt klaar met school, en ben blij als we zomervakantie hebben. Dan kan ik genieten van het mooie weer, bloggen, zonnen. Ik heb er echt super veel zin in!

Dit was het, ik hoop dat jullie het leuk vonden en dat jullie het niet erg vinden dat dit artikel dus een paar dagen later online is gekomen.

Alle foto’s komen van WeHeartIt.

Laat een reactie achter!

