♥ It’s A Sunny Day! ♥

Sunny day

Goedemorgen allemaal! Ik weet niet wanneer jullie dit lezen, maar ik typ dit artikel in ieder geval in de ochtend. En na het typen van deze 2 zinnen, ben ik er al achter gekomen dat ik vandaag een typ gebrek heb. De ene dag typ ik super snel en hoef ik de backspace toets nauwelijks aan te raken. En soms heb ik dagen zoals nu. Maar goed, ik dwaal af. Een nieuw artikel vandaag! Het wordt gewoon een beetje een random artikel, met een mededeling.

Het is vandaag vrijdag 30 mei. En dat betekent dat ik lekker vrij ben! Gister was ik natuurlijk ook al vrij. Gisteravond heb ik een to-do lijstje gemaakt voor vandaag. En dat ziet er als volgt uit:

  • Leren voor school
  • Kamer opruimen

Het is gelukkig niet zoveel! Voor school hoef ik maar 1 vak te leren, maar alsnog.. ik moet wel leren. Ik denk dat ik de komende weken geen dag heb waarin ik niet hoef te leren, haha. Verder ga ik vanmiddag even bij een vriendin langs. Daar ga ik na lunchtijd heen, dus als ik mijn to-do list wil afwerken voor ik naar haar ga, moet ik nu wel eerst beginnen. Dat ga ik eerst doen, en dan maak ik dit artikel af!

...

En ik ben klaar! Mijn kamer is weer netjes en ik heb geleerd, dus i’m done for today! Het is echt lekker weer, dus ik kan genieten van de zon en (proberen) bruin te worden. Ik heb een spijker shortje aan en een soort cropped top van The Sting. Maar ik wil het eigenlijk even over iets anders hebben; ik heb namelijk een kleine mededeling.

Ik heb jullie laatst al uitgelegd waarom ik zo weinig blog de laatste tijd. Over een paar weken heb ik meer tijd, en daar kijk ik erg naar uit! Maar alsnog wil ik het een beetje anders doen. Mijn blog gaat natuurlijk over beauty, en dat wil ik er nog steeds in houden. Ik ben gek op beauty, voor het geval jullie het nog niet wisten. Maar ik wil ook over andere dingen bloggen. Ik vind dit bijvoorbeeld super leuk om te doen; gewoon een random artikel typen. I love it! Dat wil ik meer gaan doen. Ook wil ik me meer op fashion gaan richten. Dat begin ik namelijk ook steeds leuker te vinden. Eerst besteedde ik bij wijze van spreken een half uur aan make-up en 5 minuten aan kleding. Nu doe ik het liever zo: 20-25 minuten aan make-up en 10-15 minuten kleding. Gewoon een beetje er mee spelen en wat leuk bij elkaar staat. Dat wil ik ook laten terug komen op mijn blog.

Jullie hebben vast ook wel gemerkt dat er echt al maanden geen artikels met foto’s online zijn gekomen. I know! Ik heb mijn camera weer terug (finally!). Maar er gaat zoveel tijd zitten in de foto’s maken, importeren en bewerken. Ik heb naast mijn blog natuurlijk mijn schoolwerk. En dan ga ik liever een artikel maken over bv. een tag, dan dat ik super lang bezig ben met de foto’s en dat er uiteindelijk een kleine flut review uitrolt. Maar dit leek me dus wel leuk om te doen. Laat maar achter of jullie dat ook leuk vinden!

Untitled

Ik ga lekker genieten van de zon, en straks naar een vriendin van mij toe. Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden en dat jullie het een goed idee vinden over wat ik eerder vertelde in dit artikel. Ik hoop dat jullie een leuke, zonnige dag hebben!

Alle foto’s komen van WeHeartIt.

Laat een reactie achter!

