Long Time, No See!

outfit | Tumblr

Hey, kennen jullie me nog? Ik hoop het wel, haha. Het spijt me echt heel erg dat ik zo lang niet heb geblogd. Ik heb het alleen ZO ontzettend druk. Oke, dat is geen excuus, i know. Ik heb echt bijna zomervakantie. Of nou ja, niet bijna. Ongeveer anderhalve maand. Maar dat betekent dat ik nog heel veel toetsen moet maken. Dat komt er op neer dat ik bijna elke week 2 of 3 toetsen heb waar ik goed voor moet leren. Ik beloof jullie dat ik zo vaak mogelijk iets probeer te plaatsen, maar aankomende paar weken kan ik niet beloven dat er om de dag iets online komt. Ik hoop wel dat jullie dat begrijpen. Ik heb het nu gewoon even heel druk, zowel op school als privé.

Ik hoop dat jullie het begrijpen!!

Heel veel liefs, -xxxxx-

Laat een reactie achter!

