♥ Vandaag (Zaterdag 10 mei 2014) ♥

Happy summer love

Het was alweer een tijdje geleden dat ik zo’n artikel heb geschreven, dus het leek me wel leuk om dat vandaag weer te doen. Dus lees mee met wat ik vandaag zoal heb gedaan!

De ochtend:

Ik werd pas om kwart voor 10 wakker! Op zaterdag word ik vaak rond deze tijd wakker. Ik ging naar beneden en at als ontbijt cruesli met yoghurt. Dat eet ik de laatste tijd vaker, ik vind het echt heel lekker! Nadat ik Bloglovin’ had gecheckt en mijn ontbijt had gegeten, ging ik naar boven. Daar kleedde ik mij aan, en daarna ging ik mij opmaken. Dat duurde wat langer dan verwacht. Er ging veel meer tijd zitten in de ooglook. De hele tijd oogschaduw toevoegen en blenden, toevoegen en blenden, haha. De eyeliner ging ook helemaal mis. Oeps! Toen was de ochtend eigenlijk al om, haha. Ik ging naar beneden en achter de laptop deed ik wat voor school.

🌸Beautiful🌸

De middag:

In de middag ging ik shoppen. En ik heb gewoon niets gekocht! Helemaal niets! De laatste tijd had ik ook wel veel dingen gekocht, ook voor de zomer. Dus eigenlijk had ik het ook niet echt nodig. Maar het was wel gezellig. Rond half 5 was ik weer thuis. Ik ging weer even verder met school en ik zat wat achter m’n laptop. Ik ruimde nog een beetje mijn bureau op. Ja, het klopt. Het was alweer een beetje een bende, haha. Maar nu is ‘ie weer netjes!

;)

De avond:

Als avondeten at ik soep! En het was lekker, haha. Ik ging weer even achter mijn laptop en daarna ging ik douchen en mijn make-up eraf halen. Nu is het kwart over 9 en kijk ik het Songfestival! Mijn favorieten? Nederland (of course). Zweden, dat liedje vind ik ZO mooi! En het liedje ‘Cheesecake’ van Wit-Rusland vind ik ook heel leuk en vrolijk! Wat zijn jullie favorieten?

Bedankt voor het lezen! Wat hebben jullie vandaag gedaan? Sorry, dat deze post niet heel lang is, maar ik heb niet super veel gedaan vandaag. Ik hoop niet dat jullie het erg vinden!

 

2 gedachtes over “♥ Vandaag (Zaterdag 10 mei 2014) ♥

Laat een reactie achter!

