♥ Opruimen ♥

Room

Deze week had ik vakantie! Heerlijk, even geen school en alleen maar leuke dingen doen! Mijn kamer was echt een bende. Ik had een paar rommelige hoekjes en mijn bureau/kaptafel etc. was echt een bende. Ik moest er nu toch echt aan geloven en ruimde ik mijn kamer op. Ik had er altijd een hekel aan en inderdaad, je las het goed: HAD. Nu niet meer! Wat geeft opruimen toch een voldoening.

Zoals jullie weten ben ik gek op Amerikaanse kamers. Ik vind ze zo mooi. Ze zijn altijd zo strak. Nu heb ik mijn hele kamer (maar dan ook echt mijn hele kamer) opgeruimd. Mijn bureau is helemaal netjes, mijn kaptafel is geen bende meer en de rommelige hoekjes hem ik mooi gemaakt. En ik ben nu zo blij met mijn kamer! Het is veel mooier nu en ik vind het jammer dat ‘ie weer helemaal netjes is, want nu heb ik niets meer om op te ruimen! Oke, dit klinkt best obsessief, maar het is niet zo hoor, haha!

❤❤❤

Qua inrichting heb ik het niet veranderd, ik vind het goed zoals alle meubels nu staan. Ik heb alleen een grote schoonmaak gehad. Hebben jullie ook een rommelige kamer? Zet je er toe en ga gewoon opruimen. Je zult zien dat het veel voldoening geeft en dat je heel blij bent met het eindresultaat.

Ik zal een beetje vertellen hoe ik mijn bureau heb opgeruimd, misschien een beetje een tip. Als eerst heb ik een bak gepakt en daar heb ik alles in gedaan wat op mijn bureau lag. Toen heb ik mijn bureau schoongemaakt met een doekje. Daarna heb ik alle laatjes leeggehaald. Nou, toen was het pas echt een bende! Ik heb de laatjes van mijn bureau weer gesorteerd en ik heb alles netjes op mijn bureau neergezet. Ik heb dingen van mijn bureau gehaald en er nieuwe dingen voor in de plaats gezet. Het is nou een stuk leger en rustiger. Maar dat vind ik wel heel mooi. Mijn kamer is eigenlijk best wel druk, dus het staat niet heel kaal.

.

Ik ben er achter gekomen dat opruimen eigenlijk best wel leuk is! Oke, het is geen obsessie, haha. Maar ik vind het wel leuk om te doen en vooral omdat ik de hele tijd benieuwd ben naar het eindresultaat. Maar goed, de vakantie is bijna voorbij dus ik denk dat ik ook niet meer zoveel tijd heb om mijn kamer goed op te ruimen. Wat hebben jullie deze vakantie gedaan? Ik heb een leuke vakantie gehad en heb vooral veel zomerkleding geshopt. Ik heb erg genoten van mijn vakantie en ik heb ook veel leuke dingen gedaan.

Zz

Ik ging net opzoeken hoe lang het nog duurt voordat het zomervakantie is en raad eens: nog maar iets van 2 à 3 maanden! Super cool! Bij mij op school doen we de laatste 2 weken niet echt veel meer. Ik heb er zoveel zin in! Sowieso heb ik aan het eind van het jaar veel vrij, want dan zijn er examens, werkweek en dat soort dingen. Dus het wordt nu echt aftellen (of loop ik te hard van stapel? Haha).

Zo, dit was het! Hebben jullie een hekel aan opruimen of vinden jullie het leuk? Ik ga nog even genieten van mijn 2 rustige, vrije dagen na een drukke, maar leuke vakantie. En voorbereiden op school!

Laat een reactie achter!

