Whats Up?! #6

Whats.up

Het is weer het einde van de maand en dat betekent; een nieuwe ‘Whats Up?!’. De 6e editie alweer. Nog even en mijn blog bestaat een half jaar! Maar daar komt nog een uitgebreid artikel over online. Laten we snel beginnen met de 6e ‘Whats Up?!’

Wearing…Mijn pyjama, het is namelijk zondag ochtend en ik ben net wakker. Mijn pyjama is van de Primark en zit heerlijk!

Drinking…Meloen thee, again. Haha, ik wissel af met wat ik ’s ochtends drink. Soms drink ik ‘Optimel Drink’ en soms thee. Vandaag is het thee geworden! Ik begin thee steeds lekkerder te vinden.

Listening…Dit liedje benoemde ik al in het artikel ‘Favorite Music’, maar wat is ‘Shotgun’ van ‘Rochelle’ en ‘Yellow Claw’ toch een heerlijk nummer! I love it!

Reading…Niets, ik heb het te druk voor lezen, haha. Als ik tijd over heb, dan ga ik liever een artikel maken dan lezen. Maar het boek wat ik heel graag wil lezen is ‘The Fault in Our Stars’ van John Green. Dat lijkt me echt een heel mooi boek.

Watching…Beauty School Cop Outs! Dat is zo’n leuk programma op MTV! Als je het nog niet kent en je houd van MTV programma’s, zal ik het zeker eens gaan kijken.

Wanting…Eigenlijk niet zoveel, ik ben wel tevreden. Ik zou wel graag wat dingetjes van The Sting willen kopen die jullie in mijn wishlist konden zien.

Sting

Loving…Shoppen. En helaas doe ik dat ook iets te vaak, haha. Ik vind het gewoon zo leuk en  het is gewoon zo gezellig als je met vriendinnen gaat shoppen!

Feeling…Goed! Ook omdat het over 2 à 3 maanden zomervakantie is! En dat betekent dat het ook bijna zomer is. En ik hou van de zomer. Maar ik denk dat jullie dat onderhand wel weten, haha.

Dit was de 6e ‘Whats Up?!’. Ik vind het altijd wel een leuk artikel om te maken. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden!

 

Laat een reactie achter!

