♥ BlaBlaBla #2 ♥ Maxi Skirt ♥ Pasen ♥ And More… ♥

mode multicouche Euramerican Rétro commune fendue Ancre de Bronze main Weave Bracelet

Ik heb weer een klets artikel voor jullie! Ik had er wel weer eens zin in, en dan kan ik jullie weer bijpraten over van alles en nog wat. Waarom ik niet zoveel meer blog, de dingen die in de titel van dit artikel staan en meer. Dus laten we snel beginnen!

Laat ik maar beginnen met het minst leuke onderwerp; waarom ik niet zoveel meer blog. Tsja, dat heeft verschillende redenen en ik heb het al een paar keer benoemd op mijn blog, maar zie dit niet als een soort excuus. Ik vind gewoon dat jullie er recht op hebben om te weten waarom er zo weinig artikelen online komen de laatste tijd. Een kleine disclaimer zit er dus aan vast haha. De grootste en stomste reden ervoor is: school. De toetsen, verslagen en huiswerk vliegen mij om de oren. Gelukkig lijkt het alsof er nu een rustige periode aankomt. Ik weet niet zeker of het zo is. Ik heb alleen zoveel te doen voor school en als ik dan eindelijk alles voor die dag af heb, ben ik super moe. We hebben namelijk nog maar 2 à 3 maanden voor de zomervakantie. Leraren willen nog zoveel mogelijk toetsen geven om het boek uit te krijgen en/of de leerlingen de kans te geven om hun cijfer omhoog te laten halen. Dat snap ik natuurlijk wel, en het is ook wel fijn, maar soms word ik er wel een beetje moe van. Verder is het zo dat ik de ene dag heel vrolijk ben en de andere dag zit ik in een put van 10 meter diep ( nou ja, zo erg is het ook weer niet). Dat heb ik af en toe, dan heb ik zo’n dip. Als ik dan zo’n dag heb, dan heb ik nergens zin in. Nogmaals, dit zijn geen excuses of iets dergelijks, ik vind alleen dat jullie het recht hebben om te weten waarom er de laatste tijd zo weinig artikels online komen.

gorgeous 🌸

Vandaag is het 1e paasdag! Ik doe nooit zo heel veel met Pasen, jullie? Wij geloven niet, we hebben niets met Pasen, dus ja. Met Pasen komt er wel vaak familie bij ons, en dat vind ik wel heel gezellig. En natuurlijk dat we vrij zijn, haha.

En….mijn blog bestaat bijna een halfjaar! En dat vind ik natuurlijk wel heel erg leuk. Maar daar zal ik nog een artikeltje aan wijden. Het is trouwens 17 mei, want ik heb op 17 november 2013 mijn blog gemaakt. Superleuk!

Er zijn al bijna 4 maanden (of nog meer?) geen artikelen online gekomen met foto’s die ik zelf heb gemaakt. Mijn camera is nog steeds stuk. Ja, ik meen het echt. We zijn naar verschillende mensen geweest die misschien de camera zouden kunnen maken, maar die zeiden dat ze dat niet konden. Toen zijn we naar de Mediamarkt geweest (waar ik de camera heb gekocht) en die wilden de camera wel terug sturen naar de fabriek en dan zou ik een nieuwe krijgen. Dat deden we, maar er was vertraging en alles. Toen ik hem uiteindelijk kreeg en ik weer foto’s kon maken, pakte mijn computer  de foto’s niet op het bewerkingsprogramma, ik heb andere programma’s geprobeerd, maar die vind ik of niet fijn werken of ze doen het niet. Echt, hoe onmogelijk wil je het hebben?! Dat heb ik weer hoor. Ik ben druk bezig om het allemaal voor elkaar te krijgen, maar het lukt niet echt. Ik hoop dat ik snel weer reviews van producten kan schrijven!

Galaxy Nebula Print Camera Lens

Ik betrap mezelf erop dat ik de laatste tijd super veel naar maxi skirts aan het kijken ben. Of maxi dresses, vind ik ook super mooi! Ik vind mezelf er nog wel iets te jong voor, en ik ben er ook veel te klein voor. Zo’n rok of jurk zal mij veel en veel te lang zijn, haha. Maar dat maakt het niet minder leuk om er op Lookbook naar te kijken en op internet rond te zoeken naar leuke exemplaren of outfits. Daar hou ik namelijk echt van.

Verder vind ik skaterskirts met cropped tops heel erg leuk! Ik heb zelf een aantal cropped tops en draag ze met een high waisted broek, maar met een skaterskirt vind ik het bij andere super leuk staan. Binnenkort ga ik shoppen voor de zomer en dan ga ik ook opzoek naar een leuke skaterskirt! Ik ben de laatste tijd sowieso in to de fashion. Niet dat ik mezelf super leuk kleed of er heel veel verstand van heb, maar ik vind het heel erg leuk om naar te kijken. Dus op fashionblogs naar outfits kijken en op Lookbook doe ik ook veel inspiratie op.

*Dressed To Kill*'s Photos - *Dressed To Kill* | via Facebook

Zo, dat was het weer voor vandaag. Ik ga verder met paaseitjes eten en genieten van het zonnetje. Morgen (2e paasdag) komt er familie en dan ga ik weer naar school! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Alle foto’s komen van WeHeartIt.

 

Laat een reactie achter!

