♥ Favorite music #3 ♥

Untitled

Ja ja, er is weer een ‘Favorite Music’ artikel. De vorige is nog niet zolang geleden, maar ik heb weer andere liedjes geluisterd die ik heel leuk vind en die ga ik vandaag aan jullie laten zien en horen.

My Love – Route 94 ft. Jess Gylnne

Een heerlijk nummer! Sinds ik hem hoorde luister ik hem elke dag! Ik vind hem heel relaxt en leuk. Ik zet hem vaak op als ik mijn huiswerk maak of als ik mijn make-up doe. Zeker een aanrader!

Shotgun – Yellow Claw ft. Rochelle

GE-WEL-DIG! Ik luister hem nu ook en het is zo’n vet nummer! Het is een stoer nummer en ik ga altijd helemaal los als ik deze hoor, haha.

Playing With Fire – Haris

Dit is de winnaar van X Factor. Volgens mij van 2013, maar vorig jaar in de zomervakantie hoorde ik hem voor het eerst. Toen vond ik het een heel leuk liedje en heb hem toen vaak geluisterd. Daarna vergat ik hem eigenlijk weer een beetje. Laatst kwam ik hem weer tegen en het is echt een leuk liedje! Hij blijft erg in je hoofd hangen, haha.

Blurred Lines – Robin Thicke ft. Pharrell

Dit was natuurlijk de hit van afgelopen jaar en ik heb hem toen ook heel veel geluisterd, maar ik heb hem weer helemaal herontdekt! Een super vrolijk, heppie de peppie (geen goed Nederlands, maar oke haha) liedje.


Dit waren mijn favoriete liedjes van dit moment! Het zijn er maar 4, maar ik vond het toch leuk om aan jullie te laten zien. Bedankt voor het lezen!

Laat een reactie achter!

