I Am Sorry!

Sorry for being bad

Oh my gosh! Ik ben echt slecht. Het spijt me ZO erg dat er een week geen artikelen online zijn gekomen! En ik weet het, jullie hebben niks aan mijn excuses, maar ik wilde het toch graag even kwijt.

Ik heb de laatste tijd echt mega veel toetsen en huiswerk, en dat zal ik ook de rest van het schooljaar blijven houden, maar normaal kon ik het allemaal goed plannen zodat er om de dag een artikel online kwam, maar dat ik ook genoeg tijd voor school heb. De laatste tijd lukt dit niet zo goed, dat komt grotendeels ook doordat ik niet lekker in mijn vel zit. Ik wil hier liever niet al teveel over uit wijken, omdat het nogal persoonlijk is. Maar laten we het erop houden, dat het allemaal niet zo lekker gaat. Heel vervelend allemaal, maar school gaat voor en als ik dat af heb (mijn huiswerk en leren), heb ik niet meer echt de puf om ook nog een artikel te maken. Ik hoop dat jullie dit allemaal begrijpen. Ik vind het echt heel erg, maar ik heb binnenkort weer vakantie en ik hoop dat ik dan weer meer artikelen kan schrijven en dat ik weer wat beter in mijn vel zit.

Het spijt me echt heel erg, maar ik hoop wel dat jullie er begrip voor hebben. Ik spreek jullie hopelijk snel weer! X

Laat een reactie achter!

