MUA Naar Nederland ♥ Lekker Weer ♥ And More

Clouds Pizap

Even een random artikel. Ik had niet echt inspiratie voor een artikel, dus het leek me wel leuk om een lekker relaxt artikeltje te tikken met ‘Budapest’ van George Ezra op de achtergrond. Laten we beginnen!

Tumblr

MUA komt finally naar Nederland! Ik maakte een vreugdedansje toen ik het las. Ik heb zelf niets van het merk, maar de paletten die op de Naked paletten lijken, vinden wel erg veel beauty bloggers uit Nederland super mooi. En ook ik, de swatches zijn veelbelovend! Dus dat zijn zeker de eerste items die ik ga scoren. Ze hebben ook hele mooie blushes. Laten we het er maar ophouden dat het me een heel leuk merk lijkt. Ik vind dat het zeker een aanwinst is voor ons landje! MUA komt niet in heel Nederland bij de Kruidvat in de schappen te liggen, in ongeveer 70 filialen is MUA vanaf eind april te koop. Het merk komt in het schap van GOSH te liggen, want GOSH gaat er dus bij een aantal filialen uit. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niets met GOSH heb, en MUA lijkt me fantastisch, dus ik vind het helemaal niet erg. Volgens mij heb ik  het goed begrepen, dat MUA in plaats van GOSH komt, maar ik weet het niet helemaal zeker. Ik ben zelf niet bij het event van Kruidvat geweest waar bekend werd gemaakt dat MUA naar Nederland komt, dus als je het allemaal zeker wil weten moet je naar bv. http://www.veracamilla.nl gaan of naar http://www.teskuh.nl. Die zijn sowieso naar dat event geweest, en natuurlijk nog veel meer bloggers!

Hasn't felt like this in ages 🌾🌻🌹🍀🌷🌱🌼🌳🌲🌰

Wat is het toch lekker weer! Ik heb vandaag zelfs mijn zomerjas aangehad. Het word elke dag weer iets warmer en vanavond (op het moment dat ik dit schrijf is het zaterdag) gaat de klok een uur vooruit en dus is het ’s avonds langer licht! Dat vind ik eigenlijk wel lekker. Ik weet niet, maar daar krijg ik echt een zomers gevoel van. Ik vind het alleen niet fijn dat als het op een gegeven moment zo laat pas donker wordt, dat het nog licht is als ik naar bed ga. Als ik de volgende dag naar school moet dan ga ik op tijd naar bed, en dan vlak voor de zomervakantie wordt het pas heel laat donker en is het nog licht als ik naar bed ga. Dat vind ik echt irritant, want ik wil altijd buiten zitten totdat het donker is, en dan kan dat niet. Dus dat is echt het enige minpuntje. Ik heb mijn kledingkast weer opgeruimd, dus al mijn sweaters zijn ook weer uit het zicht verdwenen. Die komen volgende winter pas weer tevoorschijn.

School

Volgende week krijg ik mijn 2e rapport! En ik moet zeggen dat het echt lekker gaat op school. Ik haal goede cijfers, op mijn rapport sta ik zelfs geen onvoldoende! Ik moet het wel van de talen hebben. Biologie, wiskunde, natuurkunde en dat soort vakken liggen mij echt niet en daar kan ik ook niet echt hoger ophalen dan een 7. Ik vind het gewoon moeilijk en saai. Talen liggen mij wel weer. Ik leer de woordjes en zinnetjes gewoon goed. Natuurlijk komt de grammatica daar ook nog bij, maar dat snap ik vaak wel en anders oefen ik meer of  vraag ik het. En ik vind het echt ongelofelijk hoe snel het schooljaar gaat. We hebben eigenlijk al bijna zomervakantie. Nog 3 maanden of zo! Ik wil echt zomervakantie. Lekker op vakantie, de hele dag niets voor school hoeven doen, zonnen, bloggen. Ik heb er echt heel veel zin in.

My love.

Wat voor schoenen vinden jullie eigenlijk mooi? En dan heb ik het over sneakers en gympen. Ik zie heel veel New Balance schoenen en Nike Roshe Run. Ik vind ze allebei heel gaaf, maar ik denk dat New Balance schoenen meer bij mij passen. Ook zie je nog steeds heel veel All Stars. Daar ben ik zelf ook helemaal gek op. Ik heb nu 2 paar. Lage en hoge. Ik hou echt van ze. Ze zitten echt super lekker en ze zijn super leuk. Ik heb wel een beetje het idee dat Vans steeds meer uit de mode raken. Klopt dat of ligt dat aan mij?

Dit was het! Het was niet echt een persoonlijke update (anders was het een ‘BlaBlaBla’ artikel geweest en zo’n artikel heb ik 2 weken geleden gemaakt), maar meer een random klets artikel. Ik vind dat soort artikels echt best wel leuk om te typen. Laat maar weten wat jullie er van vinden, dan kan ik het vaker doen! Bedankt voor het lezen.

Laat een reactie achter!

