Whats Up?! #5

Whats.up

Het is tijd voor de 5e ‘Whats up?!’. Sorry dat het zo stil is op mijn blog, maar ik heb het best wel druk met school, en school gaat voor mij toch voor mijn blog. Sorry guys! Maar vandaag heb ik weer een artikel voor jullie, laten we beginnen!

Wearing…Mijn Boohoo onesie! Hij zit zo ontzettend lekker, ik leef er echt in, haha.

Drinking…Thee, meloen thee vind ik echt heerlijk! Heel vaak drink ik geen thee, maar af en toe vind ik het wel lekker.

Listening…Budapest van George Ezra vind ik een leuk liedje om te luisteren terwijl ik mijn huiswerk maak, of als ik leer. Het is gewoon een relaxt liedje.

Reading…De Fashionista! Ik heb geen abonnement, maar af en toe haal ik hem wel als er iets leuks in staat. En deze keer leek hij me wel leuk, en inderdaad!

Watching…GTST! Ja, jullie weten het volgens mij wel dat ik GTST-fan ben, haha.

Wanting…ZOMER! Ja, ik ben er nu echt aan toe. Het is al wel lekkerder weer de laatste weken, maar ik wil echt zomer weer. Dat je zonder jas naar buiten kunt.

Summer....dove sei?

Loving…Kers snoepjes van Haribo. De laatste tijd ben ik daar echt verslaafd aan, er zijn al heel wat zakken door heen gevlogen, haha.

Feeling…Goed! Ondanks dat ik het weer zo druk heb met school voel ik me wel goed. Ik voel me ook lekkerder, omdat het weer langer licht is, heerlijk!

Dit was het! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en bedankt voor het lezen!

Laat een reactie achter!

