Tag ♥ De Lentekriebels Tag ♥

Hello Spring

Het is 21 maart geweest en dat betekent dat de lente is begonnen! Jullie weten dat ik gek ben op tags en ik ben ook gek op de lente. Dus toen ik deze tag zag wilde ik hem gelijk gaan doen! Laten we snel beginnen.

 

1. Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord ‘lente’?

Lekker weer en bloemen! Heerlijk, ik hou echt van de lente.

2. Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?

Fris, naar lekker fris wasmiddel.

3. Wat is je favoriete lente nagellakkleur?

Pasteltinten vind ik echt prachtig! Mintgroen vind ik ook nog steeds erg mooi, en knalroze is misschien niet echt lenteachtig, maar dat vind ik ook een hele mooie kleur.

anacarolina. | via Tumblr

4. Wat is je favoriete lente bloem?

Tulpen! Heel erg een kenmerk van Nederland natuurlijk, maar los daarvan vind ik tulpen heel mooi.

5. Welke lentetrend (make-up, fashion, of beide) spreekt jou dit jaar het meeste aan?

De ‘Rosegold’ trend vind ik echt prachtig! Qua fashion een skaterskirt, ik weet eigenlijk niet of dit een trend is die alweer uit is. Maar volgens mij niet.

6. Wat is je favoriete lenteparfum (geurtje of geurkaars, of beide)?

‘ Fresh Cotton’ geur. Ik weet niet of je het zo noemt haha, maar het ruikt naar vers gewassen lakens. Owh, dat vind ik zo’n heerlijke geur!

Starwoman | Välkommen till Starwoman! | Sida 10

7. Houd jij een lente schoonmaak?

Ik woon nog thuis, dus ik hoef (gelukkig) niet het hele huis schoon te maken. Maar ik ruim vaak wel mijn kledingkast op en haal alles van mijn kaptafel af en maak de tafel schoon.

8. Wat is je favoriete lente accessoire?

Een mooie zonnebril. Misschien past het beter bij de zomer, maar ik vind het in de lente ook wel een must.

9. Heb jij nog leuke plannen tijdens de Tulpvakantie of de vrije dagen (Pinksteren, Pasen, Hemelvaart)?

Lekker genieten van mijn vrije tijd, genieten van dat ik niets voor school hoef te doen. En bloggen natuurlijk!

10. Omschrijf je favoriete lente outfit?

Een leuke skaterskirt en een cropped top of een cute jurkje.

Dit was de tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik vind het in ieder geval heerlijk dat de lente weer is begonnen. Als je hem over wilt nemen mag dat gerust.

Alle foto’s komen van WeHeartIt.

 

 

 

 

 

Laat een reactie achter!

