BlaBlaBla #1 ♥ School ♥ Vermist: Inspiratie ♥ Lekker Weer ♥

BlaBlaBla

BlaBlaBla, alweer iets nieuws op mijn blog, maar het is gewoon heel simpel: een persoonlijke update! Andere hebben kletsen met…, maar ik wilde iets anders en dit leek me wel leuk. Dus ik ga gewoon lekker met jullie kletsen!

School wil volgens mij niet dat ik blog, want ik heb alleen maar huiswerk en toetsen. Alleen werk ik in de les vaak hard door, want dan heb ik geen huiswerk meer en dan kan ik weer bloggen. Ik ben wel blij dat ik zo ongeveer 2 weken nu weer om de dag blog. Het lukt gewoon! En dat vind ik heel fijn. Soms moet ik een artikel wel nog de avond van tevoren maken, shame net zoals nu, maar er staat wel een artikel online! En nu we het toch over school hebben; het gaat goed op school! Ik haal goede cijfers en heb veel plezier met m’n vriendinnen. Dus dat vind ik allemaal heel fijn.

Wat ik wel vind is dat het schooljaar echt zo enorm snel gaat! Het voelt alsof ik nog maar 3 maanden op school zit, maar nee. We zitten alweer een halfjaar op school! We hebben alweer bijna zomervakantie jongens. Dan ga ik alweer naar de derde. Ik wist nog dat ik voor het eerst die grote school binnen kwam en gelijk al niet wist waar ik heen moest. En nu zit ik alweer bijna in de derde.

Summer

Ik heb weer de tijd om te bloggen wat heel fijn is, maar wat inspiratie zou ook niet verkeerd zijn, haha. Ik probeer elke keer wel een leuk artikel te verzinnen. Maar omdat mijn camera nog steeds stuk is (#@!$*%) kan ik geen reviews schrijven. Maar ik hoop dat jullie het nog niet saai vinden. Als jullie suggesties hebben, graag!

En wat is het lekker weer! Ik zat gewoon zonder jas op de fiets. De zon schijnt super lekker en in de pauze kon ik gewoon buiten zitten. And i love it! Ook al hebben we geen echte winter gehad, vind ik het wel lekker dat het nu lente wordt! Ik hou zo ontzettend veel van dit weer. Jullie ook?

Untitled

Hoe is het met jullie? Het was een korte persoonlijke update, maar ik ben zo vrolijk en gelukkig! Ik voel me echt heel blij. Ik hoop dat het bij jullie ook zo is! Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.

 

 

Laat een reactie achter!

