The Lipstick Tag

The Lipstick Tag

Oops, weer een tag. Dit is wel een hele andere tag dan de A-B-C tag, dus dit mocht van mezelf. Ik hou heel erg veel van lipstick. Ik draag de laatste tijd wel iets meer lipgloss, maar lipstick blijft toch wel mijn favoriete lip product, laten we beginnen!

1. Hoeveel lipsticks heb jij in je collectie?

Ik heb 19 lipsticks!

2. Hoe berg je jouw lipsticks op?

Ik heb 1 kast waar al mijn verzorgingsproducten, nagellak en make-up in zit. Mijn make-up heb ik in bakjes, dus ook mijn lipsticks! De meeste bakjes zijn  van de Glossybox, maar mijn lipsticks staan op de kop in een plastic bakje van de Action. Heel handig, want dan kan ik de kleuren op de onderkant van de lipsticks zien.

3. Wat was je allereerste lipstick en hoe oud was je toen?

Toen ik jong was had je al van die kindermake-up waar ook lipstick bij zat, maar dat telt niet vind ik. Ik denk de eerste lipstick die ik zelf kocht, was er 1 van Essence. Een afschuwelijk lelijk paarse kleur. Ik weet niet meer hoe hij heet, want ik heb hem ook niet meer. Misschien staat hij iemand anders wel, maar bij mij stond hij heel lelijk.

4. Heb je wel eens een lipstick opgemaakt en zo ja welke?

Nee! Een lipstick die ik wel veel draag is ‘The Nuder, The Better’ van Catrice, dus ik denk dat die het eerst op gaat.

Catrice Lipstick open 2

5. Wat is je lievelingslipstick en welke heeft het mooiste hulsje?

Mijn lievelingslipstick heb ik net eigenlijk al genoemd, namelijk ‘The Nuder, The Better’ van Catrice. Welke ik ook erg mooi vind is ‘On The Catwalk’ van Essence, en ‘Natural Beauty’ ook van Essence. Eigenlijk heb ik geen 1 lipstick met een prachtige verpakking, maar als ik er 1 moest kiezen, dan zou ik voor de Ultimate Shine lipsticks van Catrice gaan. Die hebben een mooie glanzende verpakking.

6. Wat is je lievelings budgetlipstick?

Catrice en Essence lipsticks vind ik erg fijn, maar ik denk dat ik toch voor Catrice ga. Die blijven beter zitten dan die van Essence, maar de kleurtjes zijn bij allebei de merken even mooi, vind ik.

7. Welke lipstick draag je het meest in het dagelijks leven? Bv. naar school of naar het werk.

Dat is een Essence lipstick van de ‘oude’ lijn, in de kleur ‘All About Cupcake’. Hij is nog wel te koop.

8. Voor welke lipstick heb je het meest moeite gedaan om hem te krijgen?

Eigenlijk voor geen 1. Bijna al mijn lipsticks zijn van Catrice of Essence, met een paar uitzonderingen hier en daar. En die lipsticks zijn gewoon super makkelijk te krijgen.

Essence Lipstick Open 2

9. Wat is je grootste lipstick miskoop en waarom?

Dat is een lipstick van NYC, genaamd ‘Snow Cone’. Op zich een mooie kleur, maar er zit zo’n ontzettend lelijke metallic glans in! Sorry voor de mensen die hem wel mooi vinden, maar ten eerste is metallic niet mijn ding, en ten tweede staat hij mij gewoon niet. Het licht in die Kruidvat was ook echt bagger, dus ik denk dat het door het slechte licht komt. In de winkel was hij namelijk wel erg mooi.

10. Welke lipstick staat er zeker nog op jouw verlanglijstje?

Een lipstick van MAC of van YSL. Van MAC vind ik ‘Creme D’Nude’ heel erg mooi en ‘Pure Zen’. En ik vind bijna alle YSL lipsticks mooi, maar ze zijn zo ontzettend duur!

Lipstick uitgedraaid 17 coral

En dit was de lipstick tag! Sorry dat ik best wel saaie antwoorden heb, maar ik heb gewoon alleen maar budget lipsticks. Ik ben nou eenmaal niet zo rijk. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, je mag hem overnemen voor je eigen blog!

Laat een reactie achter!

