Favorite Music #2

#quotes #quote #song #music #memories #old

Muziek, het hoort bij mijn leven. Het maakt niet uit hoe druk ik het heb, muziek luister ik altijd. En in december heb ik voor het laatst mijn favoriete liedjes van het moment met jullie gedeeld, dus het leek me leuk om dat weer te doen. Dus kijk maar mee naar de liedjes die ik de afgelopen tijd weer veel heb geluisterd! Oh ja, dit is mijn 50ste artikel!

All of Me – John Legend

Ik noemde dit lied al in de ‘Whats Up?!’ van februari, maar dit liedje staat met stip op nummer 1. Elke keer als ik hem luister krijg ik weer kippenvel. Wat een ontzettend mooi liedje! Ik heb hem zeker weten plat gedraaid. Ik luisterde hem ook al voor dat ik de eerste ‘Favorite Music’ maakte, maar toen had ik hem pas net ontdekt. Maar sinds die tijd, luister ik hem bijna elke dag!

Counting Stars – One Republic

Oeh, dit is echt een prachtig nummer! Het mooiste stukje vind ik als die beat komt. Ja, deze heb ik ook zeker plat gedraaid.

They Don’t Care About Us – Michael Jackson

Ik zag ‘De Vrienden van Amstel Live’ een paar weken geleden en toen zag ik Timor Steffens en Waylon. Waylon zong liedjes van Michael Jackson en Timor danste. Wat kan hij toch goed dansen! En zo ben ik weer dit liedje gaan luisteren. Het is echt een heel stoer nummer, ik vind hem heel leuk en draai hem de laatste tijd ook weer vaak.

Dark Horse – Katy Perry

Een liedje van Katy Perry! Ik vond ‘Roar’ ook een heel leuk liedje, en Dark Horse vind ik ook super leuk! Gewoon een leuk liedje vind ik, niet super bijzonder, maar ik luister hem wel veel.

En dit waren mijn favoriete liedjes van dit moment. Niet heel erg veel, maar ik heb niet heel veel andere liedjes ontdekt. Maar dit was het! Laat ook jullie favoriete liedjes achter, dan kan ik die ook gaan luisteren.

Alle foto’s komen van WeHeartIt.

Sorry dat dit artikel niet vanochtend online is gekomen, maar ik had met m’n domme hoofd weer iets verkeerd gedaan, waardoor hij wel voor vanochtend gepland stond, maar ik had 2 aparte artikelen. 1 Artikel met de eerste helft en nog een artikel met de andere helft. Ik weet niet hoe het komt,maar ja, that’s me!

Laat een reactie achter!

