Mijn Favoriete Apps

My phone <3

Vandaag laat ik zien welke apps ik super leuk vind en welke ik vaak gebruik. Zoals jullie misschien wel weten zijn mijn iPhone en ik 1, dus het leek me wel leuk om zo’n artikel te maken. Laten we snel beginnen.

Cocoppa pizap

CocoPPa

Dit vind ik echt een GE-WEL-DIGE app. Je kunt hier de icoontjes van apps veranderen. Dus Twitter, Facebook, Instagram etc. Ik heb de meeste apps op mijn iPhone hiermee bewerkt, en ik vind het zo’n tof effect geven! Zeker het proberen waard.

iTube

Dit is een app waarmee je playlists kunt maken en je kunt alle filmpjes van YouTube er op zoeken en downloaden. En het is gratis! Super handig!

I Love Beauty News

Dit is een app waarbij allemaal korte ‘nieuwsberichten’ op online komen over beauty. Je hebt ook nog ‘I Love Fashion News’, maar dit vind ik iets leuker, omdat ik toch iets meer van de beauty ben. Het gaat over celebrities, en dan over hun make-up, hun tips, dat soort dingen. Hele leuke app!

WordPress

Dit vind ik een handige app, omdat ik een blog heb. Ik kan hier de statistieken bekijken, reacties lezen en beantwoorden en mijn artikel in plannen. Super handig! Dus dit is voor mij wel een belangrijke app en een aanrader als jij een blog hebt met WordPress.

Analizando con el Shazam

Shazam

Je kent het wel, je zit in de auto o.i.d en je hoort een super leuk liedje, maar je weet niet meer hoe het liedje heet. Arghh, vreselijk! Je houdt de knop ingedrukt en dan luistert hij naar het liedje, en tadaaaa! Je weet hoe het liedje heet en wie de zanger/zangeres/band is.

Druppel

Met deze app kun je kijken wanneer het begint met regenen, wanneer het stopt en hoe hard het regent. Het werkt niet altijd, maar ja, buienradar werkt ook niet altijd. Ik vind het een handige app!

weheartit - Google Search

WeHeartIt

WeHeartIt, mijn verslaving. Oke, ik denk dat jullie nu wel gek van me worden, maar het is echt leuk! Ik scrol er vaak even doorheen en als ik leuke foto’s tegen kom, dan sla ik ze op in mijn telefoon. En dan kan ik ze bijvoorbeeld weer gebruiken als achtergrond/ontgrendel scherm etc.

                                         Squaready

Instagram wil altijd dat ik m’n foto bij snijd, maar als ik dat nou niet wil, dan bewerk ik hem eerst met deze app. Hier zet hij zeg maar aan elke kant (wat jij wilt, dus aan de zijkanten of aan de boven en onderkant of aan alle kanten) een witte strook. En dan kan je wel de hele foto op Instagram plaatsen. Super handig!

En dit waren mijn favoriete apps! Ik ben altijd op zoek naar nieuwe apps, dus als jij een leuke app hebt, laat het dan achter bij de comments en dan ga ik hem proberen! Bedankt voor het lezen.

Alle foto’s  komen van WeHeartIt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Laat een reactie achter!

