Whats Up?! #4

Whats.up

Dit is alweer de 4e ‘Whats up?!’. Hoe snel gaat het? We zitten alweer bijna in maart. Het lijkt nog als de dag van gisteren dat ik naar het vuurwerk zat te kijken. Maar goed, laten we snel beginnen met de 4e ‘Whats up?!’.

Wearing…Een broek van de H&M en een blouse van de H&M. Ja, ik ben gek op de kleding van de H&M.

Drinking…Optimel drinken. Ik ben net aan het ontbijten, en ik vind dit echt super lekker om de ochtend mee te beginnen. Ik vind melk namelijk echt niet lekker!

Listening…‘All of me’ van John Legend, ik vind het zo’n mooi nummer, waar ik elke keer weer kippenvel van krijg. Ik heb het liedje echt al 100 keer geluisterd, maar ik blijf het een mooi nummer vinden.

Reading…Alweer een saai boekje wat ik voor Engels moet lezen. ALWEER! Die leraar wil volgens mij dat we ons vervelen. Pff…

Watching…Friendzone. Niet het meest leuke programma van MTV, maar op zich wel oke om naar te kijken. Er is nou eenmaal niks anders op de tv.

Wanting…Ehm, eigenlijk niet zoveel. Ik ben wel tevreden. Ik zou wel graag willen dat mijn camera het weer gaat doen, maar voor de rest ben ik tevreden.

Love ♡

Loving…De Primark, de laatste tijd wil ik echt super graag weer een keer naar de Primark, maar het is er nog niet van gekomen.

Feeling…Goed, ik heb weer meer tijd voor mijn blog en dat vind ik heel erg fijn, want ik heb het echt super erg gemist. I’m back guys!

Zo, dit was alweer de 4e ‘Whats up?!’. Ik vind het nog steeds leuk om te doen, ik hoop dat jullie dat ook vinden. Een beetje een kleine persoonlijke update. Bedankt voor het lezen, en ik spreek jullie snel weer!

Laat een reactie achter!

