De Beauty Blogger Tag

@

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie! En dit keer een hele toepasselijke…namelijk de beauty blogger tag! Ik vind het een hele leuke tag, dus lees snel mee en kom weer een beetje meer over mij te weten.

1. Is je haar van nature stijl of gekruld?  

Het is van nature stijl, maar door de jaren heen is er toch meer slag in gekomen en eigenlijk vind ik dat wel heel leuk!

2. Verf je je haar? Zo ja, doe je dat zelf of bij de kapper?     

Nee, mijn haar verf ik niet, want ik ben heel tevreden met mijn haarkleur. Stiekem ben ik niet zo heel goed in het verzorgen van mijn haar, en als je je haar verft moet je het toch wel goed verzorgen. Dus het is ook maar beter dat ik mijn haar niet verf, haha.

3. Draag je altijd make-up?          

Ja, altijd. Ook op zondag, omdat ik dan nieuwe dingen uit kan proberen en als het mislukt is het niet erg. Zondag is een luierdag voor mij. Behalve als ik ziek ben, dan draag ik geen make-up.

MAKEUP | via Tumblr

4. Hoelang doe je over je make-up?

Als ik doordeweeks naar school moet, dan doe ik er zo’n 20 minuten over. Dat is zonder haar en kleding. In het weekend ben ik er wel een half uur +/- drie kwartier mee bezig. Dan draag ik meer make-up en probeer ik ook veel dingen uit.

5. Hoelang ben je al bezig met make-up?

Ik denk zo’n 2,5 jaar. In het begin was het alleen mascara en er kwam steeds weer een product bij. En zo is eigenlijk mijn make-up verslaving/obsessie, hoe je het wil noemen haha, begonnen. En ik ontdekte ook de blogs, en ja…that’s the story of my life.

6. Wat doe je eerst, je gezicht of je ogen?

Ik doe eigenlijk altijd eerst mijn gezicht en dan mijn ogen. Maar als ik een ooglook maak met een oogschaduw die heel veel fall out heeft, dan doe ik eerst mijn ogen en dan mijn gezicht. Anders lijkt m’n gezicht een discobal.

7. Lak je je teennagels ook in de winter?

Nee, alleen als ik me verveel. Ik bedoel, in de winter heb ik of schoenen aan, of lekkere, zachte, warme cosy socks. Dus wat heeft het voor nut om je teennagels te lakken, zonde van de nagellak, haha.

Tumblr

8. Wat is je favoriete parfum?

Een parfum van Christina Aguilera, en dan ‘Red Sin’. Oooh, die is ZO lekker! En het is ook nog eens een heel mooi flesje.

9. Hoe ben je aan de naam van je blog gekomen?

Ik wilde iets met ‘Beauty’ in de naam, omdat mijn blog over beauty gaat. En het is nou eenmaal zo; ik hou van beauty –> Ik ❤ Beauty–> Meheartsbeauty. Dus ja, zo is het eigenlijk ontstaan.

10. Lees je de comments op je artikelen?

Ja, zeker weten. Ik heb eigenlijk nog helemaal niet zoveel reacties, in totaal 21 reacties. Maar als ik een reactie krijg reageer ik er altijd op. Dat kan natuurlijk ook makkelijk. Ik ben pas 3 maanden aan het bloggen, dus ik vind het helemaal niet zo erg. Dat komt allemaal (hopelijk) nog wel! But i am thankful guys!

Dit was de tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Heb je een blog? Dan mag je de tag gerust over te nemen, wil je je blog dan in de reacties achterlaten? Ik vind het leuk om jullie antwoorden te lezen!

Alle foto’s komen van WeHeartIt.

Laat een reactie achter!

