Vandaag (Zaterdag 22 Februari 2014)

🐽🐽

Nu ik dit typ, om 5 over 9 en een kop koffie in m’n hand, is de zaterdag al weer bijna voorbij. Het leek me wel leuk om te vertellen wat ik deed vandaag, en als jullie het leuk vinden kan ik het vaker doen!

Coffee!☕️

De ochtend:

Ik was super moe, dus ik was pas om half 10 wakker! Geen heel groot probleem, want ik heb aankomende week geen toetsen en huiswerk maak ik altijd op zondag. Rond 10 uur ging ik uit bed en ging ik lekker YouTube filmpjes kijken en eten, en voor ik het wist was het alweer 11 uur! Time flies when you’re having fun! Ik ging me aankleden en lekker opmaken. Het leukste moment van dag als je mij vraagt! Toen ik was opgemaakt en aangekleed ging ik rond 12 uur naar mijn oppaskindje. Het zijn goede kennissen van ons en ik pas vaak op hun kindje. Zij moesten weg en rond half 2 waren ze weer thuis.

🍉🍉🍉

De middag:

Rond 2 uur ging ik weer naar huis. Toen ik thuis was ging ik lekker bloggen en dat heb ik eigenlijk de hele tijd gedaan. Rond 4 uur +/- half 5 ging ik naar m’n kamer en ging ik lekker YouTube filmpjes kijken. Mijn laptop is heel apart, want als ik mijn oordopjes in m’n laptop doe, dan hoor je alsnog het geluid. Alsof je geen oordopjes in hebt. En mijn ouders vinden het irritant om al die geluidjes aan te horen, dus daarom doe ik dat op mijn eigen kamer. Met een glitter topcoat heb ik toen nog een beetje een DIY gedaan. Ik heb een soort kleine kapstok in mijn kamer met 2 haken met aan de uiteinden 2 bolletjes, en die bolletjes heb ik gelakt met een glitter topcoat. En mijn spiegel waar ik me altijd mee opmaak, de rand is van plastic en de bovenkant heb ik toen ook gelakt.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

De avond:

Om 6 uur gingen we lekker soep eten! Daarna moest ik nog even naar de supermarkt om wat te halen en toen ik thuis kwam was het alweer 8 uur! Ik heb toen een nieuwe header gemaakt en ging ik tv kijken. Toen ben ik dit artikel gaan maken. Ondertussen ben ik mijn make-up eraf gaan halen en heb ik lekkere comfy kleren aangetrokken. En nu ben ik dit artikel verder aan het maken! Ik ga rond kwart voor 11 +/- 11 uur naar bed denk ik. Als dit artikel af is, ga ik nog even rond kijken op het internet en dat was mijn zaterdag denk ik.

Vonden jullie het leuk? Laat het achter bij de comments, dan kan ik dit soort artikelen vaker maken. Bedankt voor het lezen!

Laat een reactie achter!

