Today Is Today, Tomorrow is Tomorrow

Thankful

Iedereen zegt wel eens; ‘Ik wil de nieuwste iPhone. Oh, het nieuwe Naked Palette van Urban Decay is ZO mooi!’. Ook ik doe dit, iedereen doet dit. In de vorige post heb ik het nog met jullie gedeeld, welke high end producten ik maar al te graag op mijn gezicht zou willen smeren. Maar wat nou als we dit eens niet zouden doen, en even dankbaar zijn voor alles wat we hebben.

Natuurlijk heeft iedereen wensen en doelen. Maar kijk eens naar al die dingen die je al hebt in je leven. Ik heb een lieve familie, ik zit op school, ik heb lieve vriendinnen, een blog, best veel make-up, een kaptafel, een laptop, een tv en een iPhone. Daar zou ik heel dankbaar voor moeten zijn. En dat ben ik ook zeker, maar ik ben ook maar een mens, en ik zit soms toch ook te dromen van een MAC blush. En dat is helemaal niet erg, zolang je ook maar dankbaar bent voor wat je allemaal hebt.

Quotes

Ik probeer de laatste tijd ook heel erg in het nu te leven. Ik ben altijd heel erg bezig met wat er morgen is. Vorig jaar bijvoorbeeld had ik een rot tijd op school en als ik dan vakantie had, dan dacht ik gelijk weer aan die maandag dat ik weer naar school zou moeten, terwijl de vakantie amper was begonnen! En dat wil ik niet meer. Geniet van je dag en van de leuke dingen, morgen moet nog komen en als het een rot dag wordt; het is zo! Je leven is niet perfect dus iedereen heeft wel eens een rot dag.

Bijvoorbeeld:

Het is vakantie en ik word wakker. Ik kan lekker make-uppen en bloggen. Maar morgen moet ik naar de tandarts. Terwijl ik aan het bloggen ben, wat ik hartstikke leuk vind, moet ik de hele tijd denken aan de tandarts waar ik morgen heen moet en waar ik me zorgen over maak. Zo gaat het de hele dag door. ’s Avonds lig ik in bed en ben ik heel erg zenuwachtig voor de tandarts. Als ik de volgende dag naar de tandarts ben gegaan, bleek het achteraf heel erg mee te vallen. Heb ik me daar nou druk om gemaakt?! Ik heb m’n leuke blogdagje helemaal verprutst alleen maar om de tandarts, wat achteraf hartstikke mee bleek te vallen.

Wat wil ik hier nu mee zeggen? Dat ik me op die leuke dag alleen maar druk heb zitten maken om iets wat de volgende dag pas was. Ik heb dus helemaal niet genoten van het bloggen, wat ik normaal altijd wel doe.

don't worry

Laat het gewoon allemaal eens los. Geniet van de leuke dingen die je doet, wees dankbaar voor alle dingen die je doet. Iedereen heeft wensen, maar wees ook dankbaar voor alles wat je hebt en voor wat je hebt meegemaakt. Ook de minder leuke dingen, daar kan je tenslotte weer van leren.

Een iets ander artikel dan normaal, maar ik vind het ook wel leuk om over dit soort dingen te schrijven. Sorry dat dit artikel nu pas online komt, maar om omstandigheden is hij vanochtend niet online gekomen.

Alle foto’s komen van WeHeartIt.

 

Laat een reactie achter!

