High End Producten

High End Producten Pizap

High end producten, ik ben er gek op om naar te kijken, maar helaas heb ik ze niet. Ik vind het leuk om er naar te kijken, om de swatches ervan te bekijken, maar het is zo duur! Zo rijk ben ik niet, dus ik denk dat ik wel moet sparen. Vandaag ga ik een paar favoriete high end producten aan jullie laten zien. Die ik het allerliefst wil!

Must have 💋

Als eerst wil ik dolgraag het Naked 3 palette van Urban Decay. Sowieso vind ik alle Naked palette’s van Urban Decay super mooi, maar deze vind ik toch echt wel het mooist! Helaas wel erg duur, maar ja, dat zijn alle producten in dit artikel, haha.

Nadiable

Een MAC product staat al helemaal boven aan m’n wishlist. Het maakt me niet heel veel uit welk product (ze zijn eigenlijk allemaal mooi), maar eentje die ik supermooi vind is Dainty! En als ik een highlighter zou moeten kiezen, dan zou ik Lightscapade kiezen, die is ook supermooi!

-

Yves Saint Laurent lipsticks vind ik zo mooi! Een echte favoriet heb ik niet, maar ik heb er al zo veel goede dingen over gehoord. 30 euro voor een lipstick vind ik wel erg duur, maar dan heb je wel een lipstick van hele goede kwaliteit.

HelenaLisa

Nars Albatross, ik ben gek op highlighter, en dit is gewoon de perfecte highlighter. Hier heb ik het geld echt voor over. Ik denk dat ik eerder 30 euro zou betalen voor een blush of highlighter, dan voor een lipstick.

Makeup ♔

Een echt goede bronzer heb ik niet, en de Hoola bronzer van Benefit lijkt me heel erg fijn. En wat een super cute verpakking!

MAC paint pot in Painterly

Ik heb verschillende looks gezien waarbij de Paint Pot als basis werd gebruikt, en wat gaf dat een mooi resultaat! Echt super mooi, en je hebt het ook nog in verschillende kleuren.

MAC Cosmetics | via Facebook

GIVE ME ALL! Nee, oke, deze heb ik er bij gedaan omdat ik het een super mooi en leuk plaatje vind.

Goed mee gezwijmeld? Ja? Mooizo! Ik vind high end producten heel leuk en mooi, maar stiekem vind ik het ook leuk om budget producten te kopen en die blijken dan heel goed te zijn! Wat staat op jullie high end producten wishlist? En waar heb je het meest van, van high end producten of budget producten?

Alle foto’s komen van WeHeartIt.

Laat een reactie achter!

