Het Is Twitter, Niet Je Dagboek

Goede Twitter Galaxy Pizap

Sommige mensen gebruiken social media voor iets heel anders, dan waar het eigenlijk voor bedoeld is. Tenminste, zo zie ik het. Ik kan me daar aan ergeren. Dat is natuurlijk mijn mening, anderen kunnen het weer anders zien.

Ik bedoel, het maakt mij echt niet uit wat je op Twitter zet, maar als je alleen maar tweet van; ik wilde dat het anders was gegaan. Ik wil niet zonder je leven, maar toch doe ik het. Jij kan wel al je frustraties van je afschrijven, maar doe dat dan in een dagboek of praat er met een vriend(in) of familielid over. Mensen voelen zich daardoor alleen maar aangesproken.

Untitled

Maar dat is natuurlijk mijn mening, ikzelf twitter niet heel erg veel. Soms zet ik er wel wat op, maar echt verslaafd kan je me niet noemen. Instagram vind ik echt heel leuk, ook daar plaats ik niet heel veel, maar ik vind het wel leuk om naar de foto’s van andere te kijken.

Ik heb wel op heel veel social media sites een account, maar of ik er echt heel veel mee doe.  Facebook gebruik ik het minst van alle social media. Als ik er zo over na ga denken gebruik ik social media helemaal niet veel, maar ik kijk er wel heel vaak op.

🚼

Ik weet niet of Snapchat onder social media valt, maar volgens mij wel. Snapchat vind ik echt leuk, en hier doe ik wel veel aan. Ik stuur vooral snaps naar vriendinnen en niet echt naar mensen die ik niet goed ken. Het is misschien lastig, maar als je het door hebt is het echt leuk.

We♥It

WeHeartIt! Dit is geen social media ( verbeter me maar als ik het fout heb, haha ), maar ik ben hier echt verslaafd aan. Dat kunnen jullie ook wel merken volgens mij. Als ik de foto’s niet zelf maak, zijn ze bijna altijd van WeHeartIt. Ook in dit artikel. Het is echt inspirerend, en ik zal er zeker even een kijkje nemen.

Wat vinden jullie van social media? Gebruiken jullie het vaak? Ben benieuwd! Heerlijk trouwens om weer eventjes een artikel te maken, helaas is hij niet zo heel lang, maar gelukkig kon ik wel weer even ontspannen na al die toetsen en huiswerk. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

De foto’s komen van WeHeartIt.

Laat een reactie achter!

