Beautiful Wedding Dresses

Beautiful Wedding Dressing

De laatste tijd kijk ik veel naar het programma ‘Say Yes to the Dress’ op TLC. Niet zo zeer omdat ik het een super geweldig programma vind, maar omdat ik trouwjurken zo mooi vind! Je hebt tegenwoordig heel veel verschillende jurken en het leek me leuk om er een paar aan jullie te laten zien. Kijk en zwijmel mee! Oh, alle foto’s komen, as usually, van WeHeartIt.

Beautiful wedding dress

Zelf zou ik het nooit dragen op m’n bruiloft, maar een jurk met lange mouwen van kant vind ik wel erg mooi. Ik heb zelf toch liever bandjes of strapless, maar bij andere vind ik het wel heel mooi staan.

Wanweier - discounted wedding dresses, Cheap Embroidery on Net Online Sales in 58weddingdress

Zo’n soort zeemeerminnen trouwjurk vind ik ook erg mooi, het hartjes vormige bovenlijfje vind ik ook erg gaaf.

Inexpensive Bridal Gowns - Unique A-line Strapless Lace Motif Brush Train Taffeta Wedding Dresses for you at 58bridesmaid Online Shops

Dit is toch wel mijn ultieme bruidsjurk. Ik vind de rok echt waanzinnig mooi en strapless vind ik persoonlijk ook wel erg mooi en vrouwelijk.

Soy mujer, no sé lo que quiero, pero lo... - Soy mujer, no sé lo que quiero, pero lo quiero ahora y con descuento | Facebook

Wauw! Super mooi, een soort baljurk en de diamantjes op het bovenlijfje vind ik heel mooi.

wedding dress,wedding dresses

Op zich best wel een simpele jurk, maar daarom niet minder mooi. Het is een hele mooie en elegante jurk. Het riempje maakt het ook echt af.

Wedding Dress | Facebook

Een kanten bovenlijfje vind ik ook erg mooi, en met de sluier erbij is het echt een mooi geheel.

wegging hair style

Een bruidskapsel kan natuurlijk ook niet ontbreken. Ik vraag me heel erg af hoe ze het in zo’n bloem vorm hebben kunnen krijgen. Voor sommige misschien too much, en voor sommige heel leuk.

Wedding Dress | Facebook

Een lange jurk helemaal van kant vind ik persoonlijk ook heel erg mooi.

This would be the perfect wedding outfit 😍

Wauw, zo zou ik er wel uit willen zien op mijn bruiloft!

A-Linie Herz-Ausschnitt Tuell/Tulle Elfenbein Sweep/Pinsel Schleppe Brautkleid h1rc0331 for 201.05 €

Een hele simpele jurk, maar hij heeft iets waardoor hij heel mooi is.

Niet heel veel foto’s,maar ik hoop wel dat jullie het leuk vonden. Hebben jullie lekker mee gezwijmeld? Ik vind trouwjurken super mooi en als ik ga trouwen, wat nog heel lang duurt, wil ik sowieso een witte jurk.

Hoe ziet jullie droom trouwjurk eruit?

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standaardtabel;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Normal
0

21

false
false
false

NL
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standaardtabel;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Normal
0

21

false
false
false

NL
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standaardtabel;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Laat een reactie achter!

