25 Reasons Why I Want The Summer Back

Summer

Als ik een tijdmachine zou hebben, zou ik mezelf zo naar juni 2014 sturen. De laatste paar weken mis ik de zomer ZO erg! Niet dat ik de winter erg vind, maar ik weet niet wat het is. Ik heb dit eigenlijk wel elke jaar, rond januari/februari dat ik de zomer heel erg mis. En om uit te leggen wat ik precies mis, ga ik je vandaag 25 redenen noemen!

1. Het is lekker warm in de zomer.

2. Je kunt leuke shortjes dragen, tanktops en luchtige kleding.

3. Het wordt pas heel laat donker, dus kun je tot laat buiten zitten.

4. Je kunt lekker zwemmen en bruin worden.

5. Je hebt een goed excuus om te shoppen, want je moet natuurlijk wel een nieuwe bikini hebben. En als je toch in de stad bent,  kun je gelijk een nieuwe zomer garderobe shoppen.

Tumblr | via Tumblr

6. Er komen leuke zomer collecties van kleding EN make up in de winkels. Leuke gekleurde mascara’s!

7. Je kunt picknicken met vrienden in het park.

8. Natuurlijk hoort op vakantie gaan ook bij de zomer!

9. Je kunt de hele dag door bloggen, en je hoeft niet eerst naar school, huiswerk te maken of te leren.

10. Standaard gaan wij in de zomervakantie een weekendje naar zee, en ik hou echt heel erg van de zee. Later zou ik heel graag op een uurtje afstand van zee willen wonen.

Summer~

11. ’s Ochtends vroeg, als het al lekker warm is kun je hardlopen. I love that!

12. Lekkere smoothies maken van heerlijk verse aardbeien.

13. Ook heb je natuurlijk super lekkere ijsjes. Hmmm.

14. Je kunt jezelf helemaal vol spuiten met lekkere body splash.

15. Je kunt lekker in de zon in een lounge stoel of in een hangmat bloggen.

Summ3rland

16. ’s Ochtends ben je sneller klaar, want je hoeft je niet in een lange broek, dikke sokken en sweater te hijsen.

17. De leuke strandtentjes gaan weer open waar je lekkere drankjes aan zee kunt drinken.

18. Als je nog op school zit heb je 6 weken (bij sommige scholen langer) vakantie!

19. Je haar droogt sneller en dus hoef je het niet te föhnen.

20. Je kunt lekker fietsen door het bos o.i.d. terwijl de zon lekker schijnt.

🌞🌞

21. Je kunt met de ramen open slapen.

22. Je word wakker met de zonnestralen die in je gezicht schijnen.

23. Het lijkt alsof iedereen vrolijker is in de zomer. Dus dat is leuk!

24. Je kunt lekker barbecueën met familie en vrienden.

25. Je hebt alle tijd om YouTube filmpjes te kijken en om alle blogposts te lezen.

En dit waren mijn 25 redenen waarom ik naar de zomer wil. 406 woorden verder. Wat is jullie mening? Willen jullie gelijk door naar de zomer, of willen jullie de winter nog wel even houden? Let me know!

 

Laat een reactie achter!

