The Fairytale Tag

Hanne <3 -

Er was eens een sprookjes tag, op een blog hier op het internet vond ik een hele leuk tag. Namelijk een sprookjes tag, hoe leuk?! Ik ben gek op sprookjes en dit vond ik dus ook wel een leuke tag om te doen, dus laten we snel beginnen!

Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi?

Echt mooi wil ik niet zeggen, maar er zijn altijd wel dingen die je wel mooi en niet mooi aan jezelf vind. Ik vind mijn haar bijvoorbeeld wel mooi, maar daarin tegen vind ik mijn kin weer niet zo mooi. En zo heeft iedereen wel volgens mij z’n dingetjes.

Doornroosje: Hoeveel uren slaap je elke nacht?

Ik denk ongeveer 8,5 uur. De ene nacht is het meer of juist minder dan de andere nacht, maar ik probeer wel zoveel mogelijk te slapen. Als ik een keer maar 5 uur heb geslapen, dan is dat ook wel te merken, haha.

Assepoester: Heb je een avondklok?

Doordeweeks lig ik er vaak rond 10 uur, half 11 in. Ik moet de volgende ochtend er weer vroeg uit voor school en als ik dan om half 12 ga slapen, dan loop ik de volgende dag als een zombie door de school. Ook ben ik een enorme slaapkop en ik hou echt van slapen! In het weekend ga ik vaak rond 11 uur, half 12 slapen.

Forever!

Raponsje: Houd je ervan om buiten te zijn?

Als het lekker weer is wel natuurlijk! Als het regent of het is koud, dan blijf ik het liefst binnen. Brrr, ik haat kou en regen!

Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?

Ligt eraan, als iemand heel populair is en met heel veel mensen omgaat, dan ben ik altijd bang als ik iets in vertrouwen zeg, dat diegene het meteen door vertelt. Als ik mensen echt beter leer kennen, dan durf ik ze steeds meer te vertellen.

De Wolf en de Zeven Geitjes: Ben je gemakkelijk voor de gek te houden?

Ook hier ligt het er weer aan wie dat doet. Kan je het goed spelen, dan kan ik er best intrappen, maar vertel je het half lachend dan geloof ik het meestal niet. Of het moet heel ongeloofwaardig klinken, dan trap ik er ook niet in.

De Zeven Raven: Heb je zusjes of broertjes? Zo ja, hoe is je relatie met hen?

Een broer en een zus! En eigenlijk kan ik heel goed met ze opschieten! Af en toe hebben we wel een klein beetje ruzie, maar dat is denk ik wel normaal.

Brother&sister matching tat

Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?

Dat ze eerlijk zijn, iemand die achter je rug om praat of dingen voor je verzwijgt vind ik echt verschrikkelijk!

De Kleine Zeemeermin: Wat offer zou je brengen voor de liefde?

Als ik echt heel erg veel van iemand hou, dan denk ik wel dat ik veel voor diegene zou over hebben, maar op dit moment kan ik nou niet echt iets noemen.

De Kikkerkoning: Wat vind je walgelijk?

Dat je spullen van iemand jat, waarvoor is dat nodig?! En mishandeling, blijf met je poten van iemand af!

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw kamer?

Een nep plant van de Ikea en nep bloemen van de Ikea, ik ben slecht in planten en bloemen onderhouden guys! Ik kan het echt niet, ik vergeet ze om water te geven, met als gevolg dat ze binnen een week dood zijn. I can’t help it!

De Gelaarsde Kat: Heb je een huisdier? Zo niet, wil je er een?

Een kat! En ik vind het eigenlijk wel goed zo. Soms wil ik er nog wel een hamster o.i.d bij, maar ik vind het eigenlijk wel goed.

Adorable >_<

Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter.

Soms heb ik nogal de neiging om snel op te geven. En dan bedoel ik niet bij dingen die echt heel belangrijk voor me zijn, want daar doe ik dan echt keihard m’n best voor, maar bijvoorbeeld bij spelletjes of moeilijke wiskunde opdrachten. Als het me na een tijdje nog niet gelukt is dan gooi ik het vaak snel aan de kant.

Pinokkio: Wat is je grootste wens?

Dat ik in de toekomst gelukkig ben, en alle mensen waar ik van hou ook gelukkig zijn en gezond zijn.

Peter Pan: Wat is je (mentale) leeftijd?

Ik ben 13, en zo voel ik me eigenlijk ook wel, haha.

De Sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?

Mijn familie, vrienden en dat soort dingen. En natuurlijk mijn make up, jaja.

Golden Mary & Pitch Mary: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard?

Ik werk hard, of nou ja, eigenlijk leer ik hard. Maar ik ben wel iemand, dat als ik de volgende dag een toets heb en ik snap het nog niet helemaal, dat ik dan tot half 11 leer. Ik doe wel mijn best om alles te snappen en om mijn toetsen zo goed mogelijk te maken.

De Sneeuwkoningin: Wie is je beste vriend(in) en wat zou je voor hem/haar doen

Ik heb meerdere goede vriendinnen, en ik heb best wel veel voor ze over. Maar net zoals bij de negende vraag, kan ik nu niet iets zeggen wat ik voor ze over zou hebben. Altijd als je antwoord moet geven op zo’n vraag, dan weet je nooit iets! Echt irritant, haha.

💕💕

De Dood als Peet: Welke kwaliteiten zijn belangrijk om een goede ouder te worden/zijn?

Dat je alles voor je kind over hebt, en dat je er altijd voor ze zal zijn. Maar ik denk dat dat wel vanzelfsprekend is.

De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?

Als er leuke mensen zijn die ik ken, dan vind ik het zeker wel leuk!

De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om je kleding?

Als het leuke kleren zijn, ja! En al helemaal als het dik is afgeprijsd, dan is het natuurlijk nog leuker om dat ene leuke jasje te kopen.

Het Knappe Snijdertje: Vind je jezelf dapper/moedig?

Ligt eraan bij wat voor dingen, als het iets met hoge dingen of iets anders dan doe ik dat liever niet, want dat vind ik echt dood eng. Maar bij bepaalde dingen vind ik me soms wel moedig.

De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig?

Ja, ik ben heel gevoelig! Iets wat ik heb gezien, of gehoord, of wat iemand tegen me heeft gezegd, dan kan ik me dat heel erg aantrekken en dan blijft het lang in mijn hoofd hangen.

Love

En dit was de tag! Ik heb hem van de blog Femketje, wil je hem nou overnemen? Dan mag dat gerust!

Laat een reactie achter!

