Whats Up ?! #3

Whats.up

Jaja, ik ben er weer na 2 weken! Er zullen deze week/weken weinig reviews komen, want helaas zijn er nu problemen met de camera. Ik weet niet wat het is met de apparaten de laatste weken, maar oke. Ik probeer om weer om de dag te bloggen, maar ik heb het echt druk met school. Genoeg, nu gaan we beginnen met alweer de derde ‘Whats Up?!’. Het lijkt als de dag van gister toen ik de tweede schreef! Let’s go!

Wearing…Een comfortabele trui en een joggingbroek. Het is namelijk eten en ik ben ein-de-lijk klaar met huiswerk en leren en nu heb ik dus ein-de-lijk de tijd om weer eens een artikel te maken. Dat mocht wel weer eens tijd worden, want ik heb het echt gemist!

Drinking…Niks, ohw wat ben ik toch slecht. Ik drink echt veel te weinig. I know, ik moet echt meer drinken, maar het lukt me gewoon niet!

Listening…Opeens ben ik weer helemaal verslaafd aan ‘Can’t Hold Us’ van Macklemore en Ryan Lewis. Wat een tof nummer is dit toch. In de zomervakantie luisterde ik deze heel erg veel en nu doet hij me echt terug denken aan de zomer. Bring me back to the summer please!

Reading…Een enorm saai boek voor engels. Echt, hij is zo saai. Gelukkig snap ik het boek wel, anders was het nog saaier en stommer, haha.

Watching…Goede tijden, Slechte tijden! Echt verslaafd ben ik niet, ik ga gerust de deur uit als het op de tv is, maar ik vind het wel leuk.

Wanting…Genoeg tijd voor m’n blog. Mijn school is echt raar. Soms heb ik een paar weken maar 1 of 2 toetsen. En op dit moment heb ik echt 3 of 4 toetsen per week. Ik was net blij dat ik een goede balans had gevonden tussen mijn school en mijn blog. En wie verpest dat weer? Juist ja, school.

Enough Time

Loving…De zomer. Zoals ik net al zei, wil ik zo graag terug naar de zomer! Ik verlang echt naar de zon, vakantie, lang buiten zitten, korte broekjes, jurkjes. Ik mis het zo!

Feeling…Wel goed! Ik ben blij dat ik me beter voel, alleen hoop ik (zoals ik net al heel vaak heb gezegd) dat ik meer tijd krijg voor mijn blog.

Dit was het! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en ik hoop dat ik jullie snel weer zie!

Laat een reactie achter!

