Wat is er aan de hand?

Hey!
Jullie zullen allemaal vast wel denken, waar blijven de artikelen? Ik vind het heel vervelend dat er een week geen artikelen online zijn gekomen, maar ik ga jullie nu de reden vertellen.

Ten eerste was ik een week ziek. En ook echt goed ziek. Het was echt heel vervelend, vooral omdat ik het super druk had en ik eigenlijk niet ziek kon zijn. Maar things happen. En ik zou eigenlijk wel artikelen kunnen schrijven als ik ziek ben, maar dan komen we gelijk bij het 2e punt. Vrienden van ons hadden de computer stuk, dus ze vroegen of ze mijn laptop mochten lenen. Nou leuk is anders, want dan kon ik geen artikelen schrijven maar oke. Toen ik hem terug kreeg was mijn laptop een klein beetje raar aan het doen (dat kwam niet door de vrienden hoor) en wat bleek? Er zat een virus op. Dus toen moest hij eerst gemaakt worden, maar hij doet het weer helemaal! Artikelen schrijven op m’n telefoon vind ik niet zo heel handig, dus daarom heb ik dat ook niet gedaan. Aankomende week heb ik een toets week, dus ik denk dat er dan ook geen tot weinig artikelen online zullen komen. Ik vind dat echt heel erg, maar ik hoop wel dat jullie het zullen begrijpen. Als deze week voorbij is word alles weer normaal, en komt er om de dag een artikel online. Dat beloof ik jullie!

Veel liefs!

Laat een reactie achter!

