Catrice Multi Color Blush

Blush Catrice 2

Vandaag een review over deze best wel bekende blush van Catrice. Een blush die geschikt is voor school, is bij mij altijd welkom. Deze blush ziet er wel naar uit, dat dat zo’n blush zou kunnen zijn. Is dat ook echt zo? Dat ga ik jullie nu laten zien!

Blush Catrice Links Onderin 3

Blush Catrice Onderaan

Het is een blush die 4 kleurtjes bevat. Je kunt ze dus afzonderlijk van elkaar dragen, en de bovenste kleur misschien wel als bronzer. Maar je kunt ze natuurlijk ook allemaal mengen. Hij draagt de naam 060 Strawberry Frappucino. Hmm, leuke naam.

Blush Catrice Open 2

Blush Catrice Open Close Up 2

Het heeft in ieder geval wel een leuk patroontje. Het fijne aan deze blush, vind ik dat er geen shimmer in zit. Dat betekent dat ‘ie mat is. Dat is dus goed voor school, maar het kan ook zijn dat hij totaal geen pigment heeft.

Blush Catrice Swatch 5

Oke, ik moet eerlijk zeggen dat dit geen goede foto is, waardoor het lijkt alsof de blush niet goed gepigmenteerd is. Hij heeft in het echt wel meer pigment dan dit. Helemaal links zie je alle kleuren gemengd, en de kleur daarna is de lichtste kleur. Dus de onderste kleur. Maar ik ben wel tevreden, zeker omdat de blush mat is.

Blush Catrice Open Zijkant

Ja, ik ben tevreden over deze blush. Hij is redelijk gepigmenteerd, niet geweldig, maar voor een matte blush is de kwaliteit wel goed. Het zijn mooie lieve kleuren, die perfect zijn voor naar school. Ik zal hem zeker aanraden, en laat je niet afschrikken door de swatch foto, dat is mijn fout en dat ligt niet aan de blush!

Deze Catrice Multi Color Blush in 060 Strawberry Frappucino is voor 3,99 te koop bij de Kruidvat en Trekpleister.

Laat een reactie achter!

