Spam Je Blog!

Een ander artikel dan normaal, maar vandaag mag je spammen!

Normaal zetten mensen een reactie neer als dit:

Hey, leuk artikel! Ik ben net begonnen met bloggen, wil je een keer een kijkje nemen op mijn blog? http://www.meheartsbeauty.wordpress.com ( ik neem mijn blog even als voorbeeld).

Dat vind ik een beetje not done. Maar vandaag mag dat dus voor een keertje wel!

Soms verveel ik me en ik vind het dan leuk om nieuwe blogs te ontdekken. Dus laat allemaal jullie blogs achter, en ik zal er zeker even een kijkje op nemen!

Dus, only for this time, mag je spammen! X

2 gedachtes over “Spam Je Blog!

Laat een reactie achter!

