Things That Make Me Happy

Untitled

Soms zit alles tegen, maar van kleine dingetjes word je weer vrolijk. Vandaag ga ik de dingetjes waar ik blij van word op een rijtje zetten. Gewoon, omdat je soms net naar het negatieve moet kijken, maar naar het positieve.

i ♡ my blog

Bloggen

Ik vind het heerlijk om na een rot dag op mijn kamer te zitten en lekker te bloggen. Ik vergeet even alles en kan alles typen wat ik wil. Over dingen die ik kwijt wil, over beauty. Ik word er blij van. Het vrolijkt me op. Ik kan niet zonder mijn blog, en natuurlijk ook niet zonder jullie!

Untitled

Galaxy

Uren kan ik naar galaxy prints kijken. Zo mooi! Met teksten er op, infinity tekens (zoals hier boven) of gewoon een normale print. Het is zo mooi en ik vergeet even mijn nare momenten en ik kom er vrolijker uit.

MEOW.

Mijn kat

Mijn lieve kat, die naar me toe komt als ik thuis kom. I love her! Als ik verdrietig ben knuffelt ze me, en als ik op de bank lig, komt ze op m’n schoot zitten. Ze maakt altijd dat ik me weer een stukje blijer voel. Geweldig, zo’n huisdier.

:)

WeHeartIt

Als ik mijn foto’s niet zelf maak, komen ze eigenlijk altijd van WeHeartIt. Net zoals ik uren door galaxy plaatjes kan scrollen, kan ik dat ook bij WeHeartIt. Zulke leuke, gekke, lieve, schattige en inspirerende plaatjes staan erop. I love it!

Pink makeup💕

Make-Up

Hoe kan het ook anders, ik word blij van make-up! Om er mee te experimenteren, om het te kopen. Ik word er blij van! Van een simpele blush tot aan een uitgebreid oogschaduw palette, van Essence tot aan MAC, je kunt me met alles blij maken.

Let your heart sing

Music

Natuurlijk mag deze niet ontbreken, muziek! Wat word ik er blij van. Van rustige liedjes, tot aan vrolijke liedjes. Ik word er blijer van. Als er toch geen muziek bestond jongens.

Memories 💕

Een paar dingen waar ik blij van word, maar er zijn nog 1000 en 1 andere dingen waar ik ook blij van word. Ik hoop dat jullie je ook blijer voelen als jullie mijn blog lezen, want dat is mijn doel! Oh ja, daar word ik ook blij van, blogs lezen! Laat ik maar snel een eind breien aan dit artikel, want anders krijgen jullie ook nog echt 1000 en 1 andere dingen te lezen waar ik blij van word. See you the next time!

Laat een reactie achter!

