Mijn Avond Routine

Avondproducten begin 2

Make-up eraf halen is natuurlijk heel belangrijk, en ik doe het dan ook braaf elke dag (had je niet verwacht hè?). Maar welke producten gebruik ik hier voor? Dat ga ik je vandaag laten zien. Ik gebruik niet hele boeiende, speciale of dure producten, maar ik vind ze allemaal wel heel fijn.

Avondproducten eind

Een paar weken geleden schreef ik een review over de Essence Cleansing Gel, en je zal nu denken, waar is ‘ie? Ik heb hem na de review elke dag gebruikt, maar op een gegeven moment kreeg ik heel erg veel puistjes. Ik ben toen met deze gel gestopt en de puistjes gingen weg. Dus ik gebruik hem nu niet meer. Maar ik raad hem jullie nog steeds wel aan, omdat hij (afgezien van de puistjes) wel heel fijn is.

Kruidvat Oogmake up Remover

Ik begin altijd met mijn oogmake-up te verwijderen. Dat doe ik met de Kruidvat Oogmake up Remover. Hij is met 2 lagen en die moet je dus eerst schudden. Mijn ogen kunnen nooit zo heel goed tegen milky producten en olie vinden ze ook geen feestje. Deze remover is een heel klein beetje olie achtig, maar niet super vettig. Hij verwijdert make-up heel goed, en zelfs waterproof make-up. Fijne remover, en hij is maar 2 euro!

Loreal Paris Reinigings Melk

Door naar het gezicht! Foundation is heel leuk enzo, maar ’s avonds haal ik het er net zo graag af als dat ik het er ’s ochtends op doe. Om dat er allemaal af te halen gebruik ik deze reinigingsmelk van L’oréal. Mijn huid kan (net zoals mijn ogen) niet zo heel goed tegen melk producten. Vaak krijg ik er puistjes van, maar bij deze niet! Hij maakt m’n gezicht goed schoon en hij hydrateert mijn huid ook een klein beetje. Hij is rond de 8 euro geloof ik, niet super budget, maar wel goed te betalen.

Kruidcat Gezichts Lotion

Na dat alle make-up van mijn gezicht en ogen is verwijderd, gebruik ik deze gezichtslotion (ook wel tonic of toner genoemd) van Kruidvat. Het is lekker verfrissend en verwijderd de laatste restjes make-up en reinigingsproducten. Ik vind hem fijn, niet denderend, maar wel gewoon goed. Voor een prijs van rond de 2 euro is ‘ie het proberen zeker waard.

Kruidvat Nacht Creme

Om mijn huid goed te voeden gebruik ik deze nachtcrème van Kruidvat. Fijne crème, alleen moet ik eigenlijk de roze versie hebben; voor de droge en gevoelige huid. Maar voor de rest is het een basic, maar fijne crème.

Essence Lipbalm 2

Essence Lipbalm Open

En als allerlaatst gebruik ik een lippenbalsem van Essence in de kleur 01 Fruit Crush. Voor 1,30 is dit echt een geweldig goede lippenbalsem. Als ik ’s avonds een beetje droge lippen heb en ik doe deze op, dan zijn ze ’s ochtends echt heerlijk zacht. Heb ik echt hele droge lippen? Dan doe ik de aloë vera lippenbalsem van Vaseline op.

Avondproducten eind

Nadat ik mijn tanden heb gepoetst en al deze producten heb gebruikt kruip ik lekker m’n bedje in om nog wat social media te checken en dan ga ik slapen.

Al deze producten vind ik heel erg fijn, alleen de crème is verkeerd en moet dus degene hebben voor de droge en gevoelige huid. Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden! X

Laat een reactie achter!

