Happy New Year!

2014

Happy new year! We zitten alweer in 2014! Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Mijn eerste artikel in 2014, yah! Ik dacht, misschien is het leuk om 25 feitjes over mijzelf te vertellen om het nieuwe jaar te beginnen. Niet helemaal gericht op nieuwjaarsdag, maar het leek me wel leuk om te doen.

2014

1. Ik ben GEK op rode zure matten.

2. Ik hou van ‘foute’ (wat je fout noemt, haha) programma’s zoals Snooki & JWOWW. Echt geweldig gewoon.

3. Ik heb vroeger op gym gezeten, nu merk je er helemaal niets meer van, want ik ben totaal niet lenig meer. Tja, ik word ook een dagje ouder 😉

4. Popcorn kan ik de hele dag door eten.

5. Als ik me een dag opsluit in mijn kamer, kan ik 2 weken vooruit werken voor mijn blog. I love my blog.

2014 i am readyyy

6. Ik hou stiekem helemaal niet van Oud & Nieuw, haha.

7. Ik kan echt anderhalf uur aan mijn make-up zitten. Ik vind het zo leuk!

8. Een vriendin van mij kan uren naar mijn make-up kijken, haha.

9. Ik heb een hekel aan de tandarts.

10. Ik hou van planningen maken voor mijn blog. Dan heb ik weer rust in mijn hoofd!

Quote

11. Mijn iPhone 4 en ik zijn 1.

12. Ik ben tassen verslaafd. En make-up verslaafd. Ja, ik weet het.

13. Ik draag elke (ja, echt elke) dag make-up, behalve als ik ziek ben.

14. Als ik niet oppas zit ik zo 4 uur naar YouTube filmpjes te kijken. Tutorials, shoplogs. I love it!

15. Ik krijg kippenvel van de Wereld Natuurfonds reclame en ik heb geen idee waarom, haha.

2014 | via Tumblr

16. Ik kan niet zo heel goed sparen, maar ik probeer het wel.

17. Ik HOU van uitslapen!

18. Ik kan uren in winkeltjes als Action en Xenos rond snuffelen.

19. Ik vind het leuk om naar zenders als TLC en 24Kitchen te kijken.

20. Elke avond (behalve in het weekend) moet ik bedenken wat ik de volgende dag aan doe. Anders kan ik niet slapen.

New year !  * × *

21. Ik hou van dingetjes bakken zoals muffins, cakes en taarten.

22. Ik haat echt als mijn nagellak moet drogen. Daar ben ik veel te onrustig voor.

23. En nu we het over onrustig hebben, ik kan ook echt niet schilderen. Daar heb ik het geduld niet voor. Dus je raadt het al hoe dat op school gaat, haha.

24. Slagroomijs vind ik super lekker.

25. Ik moet gewoon altijd met liedjes die ik leuk vind mee playbacken, haha.

Dit was het! Niet echt een artikel voor 1 januari, maar ik hoop wel dat jullie het leuk vonden. Hoe was jullie oudejaars avond? X

Laat een reactie achter!

