2013 Is Over • How Was 2013 • Thank You

<3

Vandaag heb ik een extra artikel voor jullie! Dit komt omdat ik vakantie heb en dus meer tijd had. Ik wil het nog even hebben over 2013, maar morgen komt er ook gewoon een artikel online en dan weer de 3e. Dus laten we beginnen!

I'll miss you 2013❤️

2013 was een raar, maar ook fijn jaar voor mij. Een jaar waarin ik me blij, boos, verdrietig maar ook gelukkig voelde. Ook vond ik dat 2013 zó ontzettend snel voorbij ging! Echt waar, dingen die in augustus gebeurde voelde alsof het vorig maand was. Ik hoor heel veel mensen er over dat ze 2013 heel snel voorbij vonden gaan. Vonden jullie het ook snel gaan?

New Year

Wat gebeurde er nu allemaal in 2013? In januari bijvoorbeeld had ik nog een andere blog, maar die heb ik uiteindelijk verwijderd. Het liep allemaal niet zo lekker op school. In februari ging het al ietsjes beter op school. Ik zat toen in de brugklas (nu in de 2e) en ik ben iemand die altijd heel erg moet wennen aan nieuwe dingen. Pas in maart voelde ik me een beetje thuis op school en ging ik om met een heel aardig meisje. In april ging het weer goed op school en ging mijn zus verhuizen. Dat was ook wel even wennen, dat ze niet meer thuis woonde. In mei was de zomervakantie al een beetje inzicht en ging ik met ‘plezier’ naar school.

Juni was de maand waar ik me echt op mijn best voelde in het eerste half jaar van 2013. Ik kreeg namelijk zomervakantie! Na de zomervakantie had ik tegen mezelf gezegd, maak je een ‘nieuwe’ start. Je kent de school dus je hoeft niet bang te zijn. In juli gingen we op vakantie en dat was zo leuk! Ik had het erg naar mijn zin. Augustus was een rustige maand. Het was lekker weer enzo. In september moest ik helaas weer naar school, havo 2! Ik was (toch) erg zenuwachtig, maar ik had in 2 weken al een heel aardig meisje in mijn klas leren kennen waar ik de grootste lol mee had (heb). Wel moest ik even wennen aan het schoolritme, maar na een week zat dat er al weer in. In oktober had ik het erg rustig. Het kriebelde een beetje om weer te gaan bloggen, dus daar zat ik erg over na te denken. En in november was het zover! Ik maakt mijn blog meheartsbeauty aan! Nu kan ik er al niet meer zonder. En toen zaten we in de maand december. Ik heb het nu naar mijn zin op school, haal goede cijfers en ik ben blij dat ik een goede balans heb gevonden tussen school en mijn blog.

Fireworks

Ik wil jullie even bedanken. Ik blog nu 1 maand en 10 dagen. En ik heb nu ‘al’ (ik vind het veel) in totaal 130 views en 14 comments gehad! Bij mijn vorige blog duurde het 4 maanden en toen kreeg ik 1 reactie. Ik ben er zo trots op! Misschien is het niet veel, maar ik ben er wel heel erg blij mee. Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken! Ik vind het zo fijn dat ik artikelen maak, wat ik heel erg leuk vind om te doen, en dat jullie het dan lezen wat jullie weer leuk vinden (hoop ik, haha). Ik vind het heel erg fijn en leuk and i love you all! Even dat jullie het weten :).

New year

Ik wens jullie allemaal een heel fijn en gelukkig 2014 toe! Ik hoop dat jullie een leuk, mooi jaar hebben zonder al te veel struggles om het zo maar even te noemen. Dat hoort er natuurlijk bij, maar soms krijg je zoveel in zo’n korte tijd te verwerken en dat is echt erg. Nogmaals; i love you all! En ik hoop jullie allemaal weer te zien in het nieuwe jaar.

Hebben jullie goede voornemens trouwens? Ik niet, nou ja, om goed mijn best te doen op school, maar ik vind goede voornemens eigenlijk best wel dom. Veel mensen nemen wel goede voornemens, maar na een week zijn ze het volgens mij al weer vergeten.

Happy 2014

Ik hoop nogmaals dat jullie allemaal een fijne jaarwisseling hebben. Veel plezier vanavond met vuurwerk en oliebollen, vrienden en familie! I see you next year! X

Laat een reactie achter!

