Whats Up?! #2

Whats.up

Ik heb besloten om ‘Whats Up?!’ 1x per maand te doen. Dat leek me wel leuk om te doen. Vinden jullie het na een paar maanden niks meer? Dan doe ik het gewoon niet meer. Dus kijk mee wat ik nu voel, draag, drink etc.

Wearing…Een joggingbroek en een trui! Het is namelijk kwart over 10 en heb gedoucht. Dat zit het allerlekkerst, en het is lekker warm nu het buiten koud is.

Drinking…Thee! Hmm, lekker! Ik vind vooral ster anijs lekker, meloen en gewone groene thee.

Listening…Op dit moment niets, maar de liedjes die ik momenteel erg leuk vind, kon je eergisteren zien in mijn Favorite Music

Reading…The Hunger Games! Ik heb ze alle 3 en ook allemaal gelezen, maar ik begin lekker opnieuw. Ik ben er echt groot fan van!

Hunger Games books

Watching…Home Alone! Of course, ik blijf het kijken. En toch vind ik het elk jaar weer leuk. Nu ik dit typ is het donderdag (2e kerstdag), ik werk namelijk altijd een beetje vooruit.

Wanting…Babyliss Curl Secret! Ik heb een krultang, maar niet van hele goede kwaliteit. Ik vind dat deze ‘tang’ (Nou ja, het lijkt meer op een robot) hele mooie krullen maakt. Je moet er wel goed je gedachten bij hebben, want als je het 1x verkeerd doet dan zit je haar erin vast. Dat vind ik nog wel een beetje scary.

Loving…Christmas! Helaas is kerst alweer bijna voorbij. Ik heb een hele leuke kerst gehad, maar nu moeten we weer een jaar wachten.

Merry christmas πŸŽ„πŸŽ…

Feeling…Ik voel me blij en gelukkig! Ik heb 2 hele leuke dagen gehad met mijn lieve familie, heb nog best wel lang vakantie en ja, ik voel me blij! I love my life!

Dat was het weer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. See you next time!

Laat een reactie achter!

