Favorite Music #1

follow me

Hoi! Vandaag ga ik jullie vertellen welke muziek ik de afgelopen tijd veel heb geluisterd. Misschien leuk voor om de paar maanden? Laat maar even achter bij de comments! Ik ben in ieder geval verslaafd aan muziek en luister het dan ook altijd. Dus laten we beginnen!

Vegas Girl-Conor Maynard

Volgens mij een best wel oud liedje, maar ik vind hem nog steeds heel erg leuk! Ik begin er bijna altijd op te dansen en als er niemand in de buurt is dan zing ik het liefst ook nog mee (als er iemand in de buurt zou zijn, dan zou hij nu wel weggevlucht zijn, inclusief de kat…en de buren). Echt een heel vrolijk liedje!

Tsunami-DVBBS & Borgeous

Dit is zo’n vet nummer! Echt waar, niet normaal. Ook deze is volgens mij al een paar maanden uit, maar echt super gaaf! Ik zou hem zeker even beluisteren.

Story of my Life-One Direction

Heel erg fan van One Direction ben ik niet, maar ik moet toegeven dat ze best leuke liedjes hebben. Ook deze vind ik erg leuk, van de begin tonen krijg ik echt kippenvel, zo mooi! Sommige liedjes zetten je echt aan het denken, en dit is zo’n liedje.

Talk Dirty-Jason Derulo ft. Chainz

Ik heb maar even de Lyrics versie genomen, maar dit is ook zo’n cool nummer! Deze luister ik eigenlijk al een paar maanden, maar toch klik ik hem elke keer weer aan.

Happy-Pharrell Williams

Ik word zó vrolijk van dit liedje! Al heb ik de meest verschrikkelijke dag gehad, dit liedje maakt het weer goed. En je hebt nu zelfs de 24-uurs versie!

Music | via Tumblr

Dit waren mijn favoriete liedjes! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Het zijn wel liedjes die de laatste tijd vrij ‘populair’ zijn, maar ik luister ze echt heel vaak.

Welke liedjes hebben jullie de laatste tijd veel geluisterd?

3 gedachtes over “Favorite Music #1

Laat een reactie achter!

