2 Budget Aanraders; Essence Compact Powder & Catrice Eyeliner

Eyeliner + compact powder

Vandaag heb ik 2 budget aanraders voor jullie, namelijk een compact powder van Essence en een eyeliner van Catrice. Deze 2 producten gebruik ik elke dag (met natuurlijk andere producten) en ik vind ze zo fijn, dat ik dacht jullie moeten dit ook weten!

Compactpowder

Compact powderopen

Als eerst een compact powder van Essence in de kleur 04 Perfect Beige. Deze vind ik zo fijn dat ik er al 1 helemaal (ja echt, tot de laatste korrel aan toe) heb opgemaakt. En ik heb hem dus ook weer opnieuw gekocht! Kun je nagaan, heel erg dekkend is ‘ie ook weer niet, maar dat hoeft van mij ook niet bij een compact powder. Het is om een heel klein beetje dekking te geven, je foundation en concealer langer te laten zitten en om glimmen tegen te gaan en/of te voorkomen. En hij doet dat allemaal!

Swatch compact powder

Hier heb ik de swatch. Niet een al te beste foto, maar oke. Zoals je ziet is hij dus niet super gepigmenteerd, maar stel je hebt al foundation of BB cream op en dan ook nog een hele dikke laag compact powder. Net alsof je met je hoofd in een pannenkoek bent gevallen.

Eyeliner

Eyeliner open

Dan deze eyeliner van Catrice. Eyeliner vind ik een mooi product, mits je een goede hebt. Een stift eyeliner is fijn maar droogt vaak snel uit en is niet goed zwart. Een eyeliner zoals deze kan weer een raar kwastje hebben en is misschien waterig. Maar deze is echt heel fijn! Je hebt een waterproof versie en een gewone. Ik heb de gewone en als het niet heel hard regent of je huilt niet heel erg hard dan loopt hij niet uit! Makkelijk te verwijderen is ‘ie wel.

Swatch eyeliner

Goed gepigmenteerd, Catrice doet het allemaal even. Hij is echt goed zwart en droogt eigenlijk meteen op. Ook kun je er zowel dikke als dunne lijnen mee maken en een wing.

Eyeliner + compact powder

Ik ben echt heel erg tevreden over deze 2 producten. Ik gebruik ze alle 2 elke dag met veel liefde. Het zijn dus zeker aanraders! En je hoeft er echt niet krom voor te liggen, want budget zijn ze ook zeker!

De Catrice eyeliner in 010 Dating Joe Black is voor 3,79 te koop bij de Kruidvat en de Trekpleister. Let op: Dit is de prijs voor de niet-waterproof versie. De waterproof versie is duurder.
De Essence compact powder in 04 Perfect Beige is voor 2,99 te koop bij de Kruidvat.

PS: Ik wil jullie allemaal nog een hele fijne laatste kerstdag wensen! Heel veel plezier! X

Laat een reactie achter!

