Tag: All I Want For Christmas

💕

Toen ik deze tag bij Lenette zag, wilde ik hem ook erg graag doen! And i know, ik heb al heel veel gepraat over kerst en de winter, maar aangezien het morgen kerst is, dacht ik; nou ja vooruit dan. Dit is tenslotte een kerst gerelateerde tag (ja, jullie lezen het goed, ik probeer een excuus te vinden om deze tag toch te doen, haha).

1. Wat is je favoriete kerstliedje? En het meest verschrikkelijke?
Ik denk dat dat Why couldn’t it be Christmas (hele mond vol) van Bianca Ryan is. Ik vind dat echt een heel vrolijk liedje, en wat kan ze goed zingen! Al lijkt het me niet echt leuk dat het elke dag kerst is, maar ik snap wat ze bedoelt. Kerst is zo leuk, dat je dagen vaker dan 2x per jaar wil meemaken! En eigenlijk kan ik geen ‘verschrikkelijk’ kerst liedje opnoemen. Ik vind bijna alle kerstliedjes leuk. Natuurlijk zijn er wel een paar die een beetje beginnen te vervelen, maar die kan ik nu niet zo 1-2-3 zeggen.
2. Wanneer zet je je kerstboom op? En in welke kleur zijn de accessoire?
Meestal zetten we hem anderhalve week, 2 weken na 5 december op. Soms hadden we hem echt pas een paar dagen voor kerst! Dat vind ik echt veel te laat, haha. De kleuren zijn wit, rood, zilver en een beetje brons kleurig. Een paar jaar geleden hebben we allemaal nieuwe gekocht, omdat de andere zo lelijk waren, haha.
3. Als ik de kerstman was, dan zou ik….
Eigenlijk een beetje hetzelfde als wat Lenette zegt, iedereen 2 hele fijne kerstdagen geven. Met kerst wil niemand alleen zitten, maar sommige mensen zitten wel echt alleen! En als ik dat dan hoor, dan vind ik dat zó zielig!
Hoho!
4. Wat is jouw ultieme kerstgevoel?
Dat er weer leuke kerst collecties en kerst producten in de schappen liggen! Dan vind ik het nog 10 keer leuker om te shoppen. En dan loop je langs de winkels en gaat de leuke verlichting aan, heerlijk! Ook vind het heel erg leuk dat je ’s avonds op de bank zit, met de tv aan, kaarsjes aan, kerstboom aan. Super gezellig en sfeervol!
5. Wat zijn je persoonlijke wensen (cadeaus en niet-materiële wensen) voor deze Kerst?
Ik denk om gewoon een leuke kerst te hebben met familie. Wat ik een leuk cadeautje zou vinden is zo’n box van Lush. Mmmh, lekker met bruisballen enzo. Of een goede krultang, daar kan je mij ook blij mee maken!
Presents | via Tumblr
6. Wat zijn je maatschappelijke wensen voor deze Kerst?
Eigenlijk een beetje hetzelfde als wat ik bij vraag 3 zei, dat iedereen een leuke kerst heeft! Dat niemand alleen zit. Het zijn toch 2 speciale dagen. En dat kindjes die in arme gezinnen leven ook wat leuke cadeautjes krijgen en lekker eten krijgen. En dat hoeft allemaal echt niet zo duur. Als ze maar wat krijgen, dan zijn ze vaak al blij.
Dit was de tag! Nogmaals; sorry voor alle kerst en winter artikelen de laatste tijd, ik hoop niet dat jullie dat erg vinden!
PS: Ik wens jullie allemaal hele, hele, hele fijne kerstdagen! Ik hoop dat jullie het leuk hebben met familie en/of vrienden en geniet ervan! Love you all! X
Laat een reactie achter!

