Mijn Favoriete Lipproducten Van Dit Moment

Favoriete lipproducten begin 2

Vandaag een artikel over mijn favoriete lipproducten! Naast blush is lipstick 1 van mijn favoriete make up producten en vandaag ga ik jullie dus een paar lipproducten laten zien die ik de laatste tijd veel draag.

NYC Lipgloss

NYC Lipgloss open 3

Als eerst heb ik deze lipgloss van NYC in de kleur 575 Brighton Beach Peach. Dit is echt een hele mooie peachy kleur zoals de naam al zegt. De applicator is fijn, een standaard applicator. Normaal hou ik niet zo van lipgloss, maar deze lipgloss is niet zo plakkerig, en daarom vind ik hem heel fijn!

Catrice Lipstick

Catrice Lipstick open 2

Dan een lipstick in de kleur 190 The Nuder The Better van het fijne merk Catrice. Ik denk dat dit mijn fijnste en mooiste lipstick is die ik heb. En hij is super goedkoop! Erg lang blijft hij niet zitten want hij is erg glossy.

Essence Lipstick 3

Essence Lipstick Open 2

Dan een lipstick van Essence uit hun nieuwe lijn. Het is eigenlijk een beetje hetzelfde als bij de Catrice lipstick. HIj is erg glossy en daardoor blijft hij niet erg lang zitten. Desalniettemin is het een erg mooie lipstick in de kleur 07 Natural Beauty. Het is een soort frosted plum kleur, maar niet super opvallend. Prima voor overdag!

Essence Stay Matt Lipcream 3

Essence Stay Matt Lipcream open 4

Nog 1 van Essence! Deze kennen jullie waarschijnlijk allemaal wel. Het is een lipgloss in de kleur 01 Velvet Rose, maar als je hem aanbrengt op de lippen wordt hij mat en blijft hij echt lang zitten! Een maaltijd overleeft hij wel, maar na een tijdje begin hij een beetje af te brokkelen als het ware. Oh, hij ruikt ook nog eens heel lekker.

Favoriete Lipstick Swatch Samen 3

v.l.n.r: Essence Lipcream, Essence Lipstick, Catrice Lipstick, NYC Lipgloss.

Essence Stay Matt Lip Cream in 01 Velvet Rose: Hij heeft echt een super goede pigmentatie! Het is een hele mooie nude kleur, maar als je hem op de lippen aanbrengt dan wordt hij toch wat feller, alsnog een hele goede kleur voor overdag. (Deze lipcream is voor 1,99 te koop bij de Kruidvat)

Essence Lipstick in 07 Natural Beauty: De pigmentatie is oke, niet geweldig maar wel gewoon goed. Het is een hele mooie kleur, maar hier zie je wel dat hij een glossy finish heeft. (Deze lipstick is voor 2,39 te koop bij de Kruidvat)

Catrice Lipstick in 190 The Nuder The Better: Op deze swatch neigt hij best wel naar de peach kant, maar jongens wat is hij toch mooi! Echt wauw! (Deze lipstick is voor 3.99 te koop bij de Kruidvat en Trekpleister)

NYC Lipgloss in 575 Brighton Beach Peach: Hij is goed gepigmenteerd voor een lipgloss! Je ziet hier goed dat er hele kleine gouden shimmers in zitten. Heel mooi! (Deze gloss is voor 2,99 te koop bij de Kruidvat en Trekpleister)

Favoriete lipproducten begin 2

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden! Ik ben dik tevreden over deze budget proof lipproducten. Wat zijn jullie favoriete lipproducten van dit moment?

Laat een reactie achter!

