NYC Nagellak

Nyc Lak 3

Vandaag weer eens een review! Dit keer over een nagellakje van NYC (NewYorkColor). Eigenlijk heb ik helemaal niet zoveel make up van NYC, maar laatst kreeg ik dit lakje en hij heeft me echt verrast! Kijk mee.

Nyc Lak 4

Nyc Lak 6

Nyc Opzij Close Up

Ik vind het echt een mooie kerst kleur. Een beetje bordeaux rood met een mooie zilveren gloed erin. Ik was gelijk verkocht toen ik hem kreeg en hij is ook nog eens super goedkoop! Dus daarvoor hoef je het niet te laten.

Nyc Naam 6

Het is in de kleur 335 Red Melody.

Nyc Lak Swatch

Hier zie je mooi de kleur en de zilveren gloed. Hij dekte eigenlijk al met 1 laagje, maar ik vond het toch fijner om nog een laagje aan te brengen.

Helaas blijft hij niet zo goed zitten. Na 2 à 3 dagen begon hij toch wel te chippen en dat vind ik toch wel een beetje jammer. Essence blijft bij mij soms (niet bij alle lakjes) wel 4 à 5 dagen zitten zonder te chippen.

Nyc Lak Boven Af Close Up

Nyc Lak Boven Af

Ondanks dat hij wel vrij snel chipt ben ik toch erg tevreden over dit lakje! Het is een prachtige kleur, dekt goed en de prijs is denk ik ook wel heel erg fijn. Hij is namelijk 2,50! Daar kan je hem toch niet voor laten liggen?

Het nagellakje 335 Red Melody van NYC is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor 2,50.

Laat een reactie achter!