Tag: You’re It!

smile(:

Vandaag weer een tag! Ik kwam de you’re it tag tegen op het internet en ik vond hem eigenlijk wel heel erg leuk! Dus kijk mee als je benieuwd bent naar mijn antwoorden.

Hoelang blog je al en waarom?
Ik blog sinds 17 november, dus nog niet zo lang! Ik heb wel een andere blog gehad, maar deze blog bestaat sinds 17 november. Als ik een stomme dag heb gehad en ik kom thuis, dan start ik mijn laptop en kijk op Bloglovin’. Gewoon om op een leuke blog het nieuwste artikel te lezen. En ik hoop dat mijn lezers dat ook bij mijn blog hebben.

Wat is je grootste fashion no-no?

Teveel dierenprintjes door elkaar. Dus bijvoorbeeld panter met slangen en zebra print. Op zich vind ik dierenprintjes wel leuk, maar alles door elkaar vind ik dan weer niet leuk. We zitten niet in de dierentuin \(^_^)/. En dan een legging als broek dragen en dan met een heel kort shirtje. Kun je er niet zo’n 20 centimeter aan plakken?

Wat staat er boven aan je wishlist op dit moment?

Een MAC product! Shame on me, ik heb er nog geen 1. Ik moet het zelf betalen en 24 euro voor een highlighter is veel. Ik heb het er wel voor over, maar ik moet er wel even voor sparen. Maar aangezien ik liever geld uit geef dan spaar, zal het nog wel even duren voordat ik zo’n mooi product in de la heb liggen, haha.

Untitled | via Tumblr

Als je alleen kon kiezen tussen 3 make-up producten die je moet gebruiken voor de rest van je leven, welke producten zouden dat zijn?

Foundation, mascara en eyeliner, omdat ik dat sowieso elke dag draag en eyeliner en mascara vind ik eigenlijk wel het belangrijkste van alle make up.

Wie is je grootste icoon (mode/beauty gericht), en waarom?

Die heb ik eigenlijk niet. Heel veel mensen vind ik ontzettend goed met haar, make up en kleding, maar er is niet 1 iemand in het speciaal waarvan ik zeg dat is echt mijn ‘voorbeeld’. Één iemand vind ik wel heel goed qua oog looks, dat is namelijk Tal Peleg. Die maakt echte kunstwerken op de oogleden. Ik zal zeker even een kijkje op haar website nemen, ze is echt goed en het is echt inspirerend!

Make-up artist Tal Peleg creates incredible eye art designs | Mail Online

Wat is jouw must-have haarverzorgingsproduct?

Een haarborstel vind ik al heel belangrijk. Als je 1 hebt die je haar heel erg beschadigd, ja daar kom je ook niet ver mee. En een goede verzorgende shampoo en conditioner.

Wat is je grootste droom?

Mijn school en vervolg opleiding afmaken en een leuke baan vinden. Dat ik de baan kan vinden die bij mij past en waar ik elke dag met plezier naar toe ga. Daar zit je toch een groot deel van de week en het is echt niet fijn dat je daar de uren aftelt voordat je weer naar huis toe kunt. Volg je hart en dat is het beste.

Wat is je favoriete TV-show en waarom?

Awkward, dat vind ik zo’n leuke serie! Daar kan ik echt een hele dag naar kijken, haha.

Wat is je favoriete “aspect” (deel) van jezelf?

Ik vind dit een hele moeilijke vraag, maar ik denk dat je gewoon blij moet zijn met jezelf. Veel mensen zeggen bijvoorbeeld:’ Ugh, mijn lelijke neus’. Of dit of dat. Tuurlijk dat doen we allemaal, maar als je er echt over nadenkt, iedereen is mooi op zijn/haar eigen manier. (Oke, eigenlijk is het helemaal niets voor mij om zo diep te denken maar af en toe moet kunnen, haha)

Op welke prestaties ben je trots?

Natuurlijk ben ik nog wel jong, maar ik ben er wel ‘trots’ op, dat ik altijd wel goed mijn best doe op school en ook goede cijfers haal.

whi-shine-bright-like-a-diamond.jpg

Dit was de tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Willen jullie hem overnemen? Dan mag dat gerust.

Alle foto’s komen van WeHeartIt.

Laat een reactie achter!

