Essence Metal Glam Highlighter

Metal Glam Highlighter begin

Momenteel heeft Essence weer een leuke limited edition in de schappen liggen, namelijk Metal Glam. De collectie vind ik leuk, maar ik heb me weten in te houden! Ik heb alleen de highlighter gekocht, omdat ik die echt super mooi vind!

Metal Glam Highlighter begin (1)

Metal Glam Highlighter open close up

Ik vind het een aparte highlighter, hij is niet goud maar ook niet zilver. Ik vind hem een beetje neigen naar het brons achtig. Moeilijk om te omschrijven, haha. Is ‘ie goed gepigmenteerd? Let’s see!

Metal Glam Highlighter swatch

Hier lijkt hij toch weer meer zilver! En ik hou van dit soort producten, die in elk licht weer anders lijken. De pigmentatie is prima. Niet geweldig, maar wel gewoon goed. Sorry trouwens voor de vlek rechts van de highlighter, ik had net bb cream geswatcht.

Metal Glam Highlighter begin (2)

I’m in love with this highlighter! Ik vind hem echt heel mooi, en ik vind het leuk dat hij in elk licht weer anders is. Als je hem nog ziet in de schappen, zal ik hem zeker meenemen!

Deze highlighter in 01 Gold Digger is voor 3,- te koop bij de Kruidat. Let op: het is wel een limited edition!

Laat een reactie achter!

